snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Ser du er her nå - hvordan har du det om dagen? Er det OK å jobbe, og hvordan har nakken din det? Jeg har deilige dager i fred og ro. Har fått akupunktur i dag og skal bake brød etter hvert, men ut over det skal jeg bare krølle meg under pleddet med te i koppen og en dårlig serie på TV:-) Prøver å ikke tenke for mye på at eggkvaliteten min var dårlig denne gangen også, men det føles litt urettferdig... Synes jeg var så inmari flink i tida før forsøket denne gangen. Minialt med alkohol, bare en kopp koffeinfri kaffe om dagen, regelmessig trening, nok søvn, rolige helger, reglemissig akupunktur, vitamin-tilskudd + ekstra E-vitamin, mye proteinrik mat osv... Gjorde ALT for at eggene ikke skulle se "rare" ut, men det gjorde de like vel *sukk* Nå hååååååper jeg at det ene egget som ikke hadde hvite flekker skal klore seg fast der inne, men hva er egentig odsen for det? Er jo så mange her inne med masse goooooode egg som heller ikke har lykkes enda (du f.eks.), så når jeg bruker fornuften tilsier den at dette ikke går bra. På en andre siden tok jeg "ringtesten" (leste om den på "Over 35 og prøver") på lørdag kveld etter innsettingen, og den viste at jeg skal f en gutt - så hvis jeg velger å legge fornuften til side har jeg et lite håp om pos. test like vel:-) Håper du har det bra vennen, vi høres. Mange klemmer fra
*Lenn* :-)) Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 GUUUUUUUUUUD!!!!!!!!! TANKEOVERFØRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Lenn* :-)) Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Dette var merkelig....to sjeler, en tanke ) Godt at du tar verden med ro nå og tar vare på deg selv. Pussig med de hvite flekkene...hva i alle verdens land betyr det mon tro? Har de ingen teori på det?? Godt at det ser bra ut nå iallefall og fire-delt egg og greier!! Dette skal gå den rette veien ) Som du kanskje leste av innlegget mitt så jobber jeg fortsatt 50% og vil høre med legen før jeg går opp i %....Vil ikke risikere å havne på 100% SM igjen ( Har jeg ingen lyst til !! Trener med ergometersykkel 3gg i uka og har fått noe mer overskudd. Treningen har liksom bare blitt lagt på hylla på alle forsøkene, men egentlig er jeg vant til å bevege meg og å trene jevnt. Så det er skikkelig godt ) Og så blir det en del fester og julebord framover da....har hatt jentefest hos meg med 15 jenter og skal på fest på fredag igjen...så jeg lever livet litt akkurat nå. Prøver å nyte helgen, men samtidig bruke overskuddet mitt på min kjære sønn (og sambo)- noe som ikke er vanskelig ) Det er godt å kjenne at en er ovenpå igjen. Overskudd har nok vært en manko her i lengre tid. Har bare vært så opptatt av IVF at jeg ikke har hatt tid å tenke på andre ting.(les:vedlikehold av kroppen f.eks...) Og så når IVF blir lagt litt bort så kjenner man at man må roe ned. Og da er det viktig å lytte til hva kroppen sier...... Tenkte å bestille akupunktur også snart. Der er en aku på det senteret der jeg nå går til massasje. Håper hun er flink. Var ikke fornøyd med min forrige aku...han var bare ekkel....og brautete....... Ha en god dag snøfilla og rug for harde livet videre!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX- fingrene mine!!!!!!!!!!!!!!!! Klemmmmmmmmmmmm
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 50% sykemelding høres lurt ut, synd om du skulle bli dråligere igjen. Akupunktur høres også lurt ut. Ikke bare for å bli gravid, men for å få mer energi og "vedlikeholde" kroppen som du sier. Fint at du feste og koser deg, det skal jeg også gjøre hvis mensen kommer (men håper jo et blir 9 alkoholfri mnd. på meg!) Jeg savner trening! Var på siste spinning-time forrige tirsdag og kommer nok ikke til å trene igjen før rugingen er over. Håper regnet gir seg så jeg kan rusle noen turer, føler kiloene sniker seg på når jeg bare tar det med ro... Når det gjelder eggkvaliteten er Riksen bare et stort ???? Kjipt at de ikke kan gjøre noe eller gi konkrete svar, så neste forsøk blir nok i Finland - må komme oss til et land som har lov til å undersøke eggene mine skikkelig! Ha en fortsatt fin dag:-) Klem
*Lenn* :-)) Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Dette blir spennende!!! Synd du ikke er på msn.... ;o) Men kom inn og oppdater med jevne mellomrom da er du snill ;o) Om under 2 uker ringer jeg inn mens!!!! Wohoooo! Koos
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2006 Bare to uker igjen!!???? Herre gud - hvor blir tida (dvs. livet vårt) av??? Jeg henger nok en del her inne framover, blir fort til det i rugetida:-) Klem (igjen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå