*Lenn* :-)) Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hvordan er det med min ruge-venn? Kjenner du noe... (he he..vi er vel så flinke å kjenne etter så det skulle rart være om du ikke klarte å kjenne noe...;o) Tji hi) Sitter her på sidelinja og heier på deg og krysser fingre og tær ) Her går det greit. Nakken er grei nok, men jobber 50% ut denne uka. Så får vi se hva legen sier. Er nok ikke klar for 100% enda... Skal på behandling i dag, men det går så treeeeeigt. Jeg vil bare ha 2 behandlinger jeg og så VIPS!! Var alt helt bra igjen... Kjenner deg igjen? Har vært på julehandel i dag og begynner faktisk å bli ferdig med de aller fleste gavene ) Det er jeg sååå fornøyd med!! Kjøpte til sambo i dag også, og det er jo det vanskeligste. Han som "har alt.."..... Ønsker deg er fortsatt god ruge-dag!! Er du sykemeldt nå eller?? Stooor klem fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Vi skriver visst fordi hverandre, vi:-) Så flink du er med julegaver! I Oslo regner det i dag, så det frister ikke med shopping... Koser meg hjemme i stedet. Er ikke sykemeldt, men tok avspasering i dag. Skal på seminar tirsdag og onsdag, og bruker egenmedling torsdag og fredag. Regner med å gå på jobb til uka, men skal se det an. Ingen symptomer så langt, men en del mage-onde (fordøyelsen tror jeg). Kjører på med Biola og håper det gjør susen. Har hatt ømme pupper siden EL-sprøyta så de skal få leve sitt eget liv. Har det egentlig ganske bra og håper jeg kan gi mannen min verdens beste bursdagsgave: E spire i magen! Klemmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå