Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 hvor lang tid har du mellom dine barn og hvor gammel er du? Og hva sier andre til at du skal ha "mange" barn? JEg har veldig lyst på flere barn, har 3 og er 25 år, men andre sier hele tiden til meg at nå var jeg feridg med barn osv. Men innerst inne vil jeg har 5 barn ...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei! Oii, bare barnet enda du da! :-) Jeg er 39 år jeg og har ei jente på 11 år og tre gutter på 8 , 4 ,og 1 år!:-) Vi ønsker oss iallefall et barn til , men hadde jeg vært yngre hadde jeg hatt lyst på to til! :-) Vi har litt spredt mellom barna vår, men det har vært planlagt! en pga. alderen måtte vi prøve med en gang jeg fikk igjen mensen etter fødselen denne gangen! Hos min familie er det bare positive tilbakemeldinger på at vi ønsker mange barn ! :-) Men har fått noen spydige kommentarer hos noen andre som: Du trenger vel ikke befolke verden alene ol. Men det er jeg helt sikker på bunner ut i missunnelse! Lykke til med babylaginga, og hvis du ønsker mange barn så anbefaler jeg det! :-) Man kan angre på dei barna man ikke har fått, når man lenger ikke kan få flere barn, og hvis man ønskerflere barn! MEN man kan ikke angre på de barna man har fått! :-) Hvert barn er en gave! :-) Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå