t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 I dag er jeg så sinnsykt trøtt........ bare sitter her og glipper med øynene- enda jeg sov til kvart på ti i dag!!!!! Tenkte jeg skulle stryke ferdig resten av babyklærne nå, men jeg bare sitter her...... orker liksom ikke starte på noe..........
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hehe, skjønner akkurat hva du mener...hvis jeg kunne så hadde jeg sovet hele dagen trur jeg... siste dagene har jeg vært så innmari trøtt, orker ingneting... m i dag skal jeg ut av huset en tur har jeg bestemt!! m egentlig burde vi vel bare slappet av, for plutselig sitter vi der m nurkene våre og da blir det mindre søvn.....
*Lucia* Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg også. men så har jeg egentlig ikke sovet i natt heller da. Sov fra 0715 - 0900 i dag tidlig. Tror jeg skal ta en tur på sofa`n nå
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Å, herregud.... det blir bare verre og verre dette hadde også tenkt meg en tur til sentrum i dag jeg, og handle litt og sånn- men det orker jeg ikke ailefall!!!!!!! TRor jeg må legge meg nedpå litt jeg...........
Snupidupi Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 I dag e æ faktisk bærre litt trøtt!!! Forrige uka holdt æ på å dau a trøtthet.. å æ søv godt om natta... va sånn sist også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå