Gå til innhold

Fotsoneterapi, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd fotsoneterapi som hjelp for å bli gravid?

Jeg har pcos og tar Pergotime for å få eggløsning.

Har tenkt på om jeg kanskje skulle prøve fotsoneterapi i tillegg for å se om det kunne få fart på sakene...

Skulle gjerne ha hørt andre sine erfaringer med dette..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det, men nå satte du meg på en ide hvis ikke neste prøve viser positivt!

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har pcos og begynte hos fotsoneterapeut i april. Etter ca. 6 uker kom det spontan mens, noe jeg ikke hadde hatt siden jeg slutte på p-pille i sept. 2004...!!! Jeg fortsatte hos fotsonedama en måned til og igjen fikk jeg mens 5 uker etter første mens i mai. Jeg tok pergotime etter den tredje mensen i juli og nå sitter jeg her med en voksende mage med en liten hybelboer inni som sparker villig :-)

Så mitt råd er : Prøv fotsoneterapi!! Jeg har hørt om mange andre også som har vært hos fotsone pga pcos og blitt gravide. Og det beste er jo at man ikke spiser masse rare tabletter o.l., men at bare noen trygg under foten kan gi nytt liv i eggstokkene og få bort noen av cystene.

Skrevet

jeg prøver med akupunktur nå i første omgang, skal et par ganger til så skal vi kombinere med fotsoneterapi! bare etter et par ganger med akupunktur så kjenner jeg godt at det er noe som skjer i eggstokka, har hatt kjempevondt i de nå! så det virker som om kroppen reagerer ihvertfall!! får håpe det skjer noe snart da:)

lykke til videre! ingenting skal være uprøvd så du får prøve det og se:)

klem

Skrevet

Jeg går til fotsone, men jeg går ikke på noen medisiner akkurat nå, har prøvd pergo, men det funka ikke for meg, jeg går til fotsone for å få fart på egga og for å få hjelp til å gå ned i vekt, bare etter to gnger merka jeg forskjell på vekta uten å forandre matvaner, og magen var litt gele etter behandling også. så vi krysser fingre å tær og håper på at dette hjelper, værtfall på vekta, så fertelitetsklinikken vil gi oss mer hjelp... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...