Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 er det okey å begynne med grøt da lillegutt er 3 mnd? noen andre som har gjort det? han er extremt gla i mat for å si det slik;)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg ville ikke gjort det om ikke vektoppgangen hadde vært alt for dårlig. Da hadde jeg gitt mme som tillegg til han er minst 4 mnd. Tarmene er ikke helt klare for å ta imot fast føde i 3 mnd alder.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 startet med grøt da hun var 3mnd. da drakk hun over 1l mme og ville ha mer
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hadde villet konferert med hs før jeg gjorde det. Det er jo en maxgrense for hvor mye mme de skal ha,og hvis du overstiger denne,så er vel det god nok grunn. Ta en tlf til hs for å være sikker =))
Mamma'n te linnea Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Du kan jo kansje prøve med litt tynn velling først,se om d metter litt mere.
Hildemamma Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 NEI, jeg ville ikke ha gitt grøt til en 3 mnd gammel baby!! Det er en grunn til at de sier at en bør vente til de er 4 måneder. Hvis han går opp normalt, og virker normalt blid og fornøyd, ville jeg ha ventet. Helst til 6 måneder, men vent iallfall til 4!!! Ikke begynn bare fordi du har lyst eller fordi du tror han kanskje ville like det (hvis det er årsaken, da, det vet jeg jo ikke noe om, du skriver ikke mye). VENT. Og konferer med hs før du begynner å gi grøt - uansett, du.
Hildemamma Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Enig - gi evt heller litt mme hvis du mener han trenger mer. For noen babyer metter det mer enn mm. (husk å pumpe deg når du gir mme, da, så det ikke går utover produksjonen din!)
Hildemamma Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 ..denne var til anonym 4 innlegg over meg, dvs første innlegg under HI...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå