Gå til innhold

er sykemeldt nå...

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppdaget idag kl 07 at det kom litt rosa på papiret og et par dråper friskt blod. ble livredd, gråt og gråt.... vi har jo prøvd sååå lenge å bli gravide! det var rosa 3 ganger til når jeg var på do (ikke lenge imellom). mn så kom det ikke mer. sn akket med legen og hun sa at så lenge det ikke kommer mere friskt blod og jeg ikke har magesmerter så er det et bra tegn. det har fortsatt ikke kommet mre. hun sykemeldte meg denne uken og jeg fikk beskjed om å bare ta det med ro. nå er jeg jo livredd hver gang jeg går på do, men krysser fingrene da.

måtte bare få ut dette!! puh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mange som har hatt litt blødningar og som det har gått heilt fint med! Og så lenge legen din ikkje er bekymra må du jo berre sjå positivt på det!!

Du må berre prøve å nyte sjukmeldinga di, få slappa av og sove. Dette går nok så fint så!! Det er lov å bekymre seg, noko anna ville vel vore unormalt - men prøv å tenk positive tankar! :)

Vi er her for deg veit du!! :)

Skrevet

tusen takk :o) ja jeg slapper av litt mere nå. prøver å tenke positivt ja. og som legen min sa at skulle det gå galt, så vet jeg jo at jeg kan bli gravid ihvertfall, og det er jo sant.

Skrevet

Dette går nok bra, skal du se!

Jeg krysser fingre og tær for deg og spiren din!!

*Lykketiltrøste klem!*

Skrevet

*koooooooosemoseoverdose*

Nå må du være snill jente og gjøre som legen sier... dette går sååå bra!!

Har troen på dette, altså!!!

Og, veldig godt å høre at du er positiv!!! Mye som kan gjøres med god tanker!!!

Sender deg ihvertfall alle mine gode tanker til deg ... eg trenger de ikke i dag...

Lykke til!!!

Klemmer i bøtter og spann sendes din vei...

Skrevet

tusen takk dere! kjempefint å få støtte fra dere!! trengte det. fra nå av skal jeg bare tenke positivt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...