ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Huff, blir snart sår i øya! :-) Tok en test i dagtidlig QR som selvfølgelig var negativ! :-( Men er bare på dag 10 etter EL! Har 12 dagers lutealfase! Når jeg ser på testen lenge etterpå, kan jeg med mye godvilje såvidt skimte en megasvaak strek uten rosafarge! Pleier å se på alle testene flere ganger etterpå men har ikke sett en slik test siden sist jeg var gravid! Dei andre jeg har testet meg med dei siste mnd. har vært blendahvite selv etter mange timer! Men det kan jo være en test som er forskjellig og at det er ønsketenkning!? Flere med sånne erfaringer? Er også kvalm og veldig trøtt!
attpåklatt!! Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei... Har tatt til sammen 4 tester de siste ukene... de forsvinner fort inni posen inn i skapet... litt redd ungene skal oppdage de og spørre. hehe Når eg så skulle kaste her om dagen, var tre helt blenda, og den ene var en svaaaaak strek på... men er nok ikke gravid for det!! Men, du har nå masse håp enda.. du er jo før ikm!! Lykke til!! Og vær snill med øynene!!!
Ladybug~N&E Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg nistirrer så lenge og så ofte jeg at jeg har manet frem en strek ekstra på de tre siste jeg har tatt;) Flinke jenta si det!!! Får ikke noe større håp av den grunn... ehh jo!! Og så raser man like fort ned i kjelleren igjen når den innpåslitne tanta kommer..!!!! Jaja.. prøve igjen;)
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Ja, her blir de liggende en stund i skapet før de hives i søpla. Og de har vært blendahvite alle sammen. Men sist jeg var gravid så fikk jeg opp en skyggestrek etter noen timer. Først noen dager senere var testen klart positiv og det var flere dager etter ikm. Er 1 dag over ikm i dag, men tør ikke teste fordi den i går var veldig blendahvit!!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 20. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2006 Hei! det var slik med meg også sist jeg var gravid! Fikk svaak strek/skyggestrek på testene 3 - 4 dager før ikm, men ikke sterk positiv før et par dager etter ikm! Spennende! :-) Krysser fingrene for oss begge på at vi tester positivt og hopper over til 1 tri i løpet av uka! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå