Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Det er så godt å sitte på stolen å lene seg tilbake å kjenne nurke sparke, slå og snu på seg... Alle bevegelser den gjør for å vise meg at; Her er jeg mamma! Eller; HALLO!!!! må du sitte framoverbøyd og nesten klemme meg flat?? hehe... Gleder meg så mye til å kunne holde min lille engel å kjenne han/hun puste mot nakken min (å tørke et øye) Uke 25 + 6
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 åå så søtt sagt av deg...rørte meg også litt det der..ehheeh.... kjente jeg gleder meg sånn til det øyeblikket jg også da du skrev det.. åååååå det skal bli så kos er 22+2
Skilpadden Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Det er en ganske spesiell følelse å holde babyen sin for første gang. Se h*n inn i øynene og kjenne pusten, høre stemmen, stryke kinnet... Gleder meg. Sikker på at det blir like spesielt selv om det er andre gang. I mellomtiden nyter jeg bevegelsene i magen. Gleder meg til det blir kraftigere. Jeg er 20+3
Gjest Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Min søster fikk en sønn for 3 måneder siden, å jeg kunne ikke være mer sjalu!!! Når han ligger på gulver å smiler å ler, sparker med beina å prater til deg Han er så utrolig vakker
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 trenger jo ikke være sjalu,snart får jo du også en liten prins eller prinsesse fytti katta jeg kjenner jeg vil ha nååååååååå....hehehhe
Gjest Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Men det går liksom ikke fort nok, selv om tiden flyr som bare det... synes liksom ikke det er så lenge siden jeg satt på bremanger i ei lita jolle å ventet på at mensen skulle komme, men a likevel håpet på at den ikke skulle det! Å nå sitter jeg har med kul på magen å lenkter tilbake til sol, sommer å sjø mens jeg ser iherdig etter gode vintersko å ei varm jakke Det skal bli såååå fantastisk!!!!!
Gjest Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 hehe ja skjønner..er det samme her.. mamma sa igår at hun forsto ikke hvor tida går hen,var jo ikke så lenge siden jeg sto på badet bare en dag etter at jeg skulle hatt mensen og testa positivt!! hehhee...mamma fikk hakeslepp da ja heeheh... det blir den beste tida i vårt liv tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå