Gå til innhold

Åsså jeg da

Anbefalte innlegg

Hei - nok ein ny tråd!

Og i sjutida i går åt eg ikkje kake, men pizza!! Heilt vanvittig - først oksesteik til middag (vanvittig godt!), så kaker til dessert, og så går det eit par-tre timar og då va det heimelaga pizza! For eit gilde! Og helsike så mette vi var i går kveld når vi kom heim - låg på kvar vår sofa og var halvdaude...men men - fint med barndåp, hehe. Det blei forresten ikkje telt på meg - bukse, singlet og åpen jakke, så magen va tydeleg med kan du sei. Men det gjekk no fint. Det begrensa seg vel litt ka folk forventa av oss kjempegravide på det området!

Ang kjempegravid - no e vel du også høggravid?? I dag eller? Innbilla emg at din termin e tretten daga ette min, sånn at då har du førti daga igjen no el?? I så fall: GRATUELERER!!! Det e på en måte deilig at det e så kort tid igjen som det e, samtidig som det e en liten smule skummelt. Jaffal syns eg det.

Ellers har eg vore hos jordmor i dag, som plutseleg vart usikker på om jenta der inni hadde snudd seg med ræva ned! Kjente eg blei litt stressa med en gang (tenkte sjølsagt mensana og kk med en gang), men ho herja lenge med magen min, og konklusjonen va at hodet va ned, men på inge måte festa. Men det va litt rart, første gang eg har følt at jordmorda va usikker, og eg klarte ikkje heilt å tru at ho va sikker til slutt heller. Men kjære folk, ditta har ho gjort i sikkert 20 år, så eg satsa på at ho har rett! Ellers va alt bra, og det går stadig emir opp for emg at vi snart får en baby i huset, for no tar ho opp sånn etter-fødselen-tema. Sist va det amming, i dag va det psykiske reaksjona etterpå, og om prevensjon (som om vi har tenkt på nestemann allerede!! Det kan eg røpe at vi ikkje har - ikkje at det skal gå sååå mange år, men detta svangerskapet har vært alt anna enn ein fest, så det blikje ny unge neste år).

Mamma va her i helga også - hadde med vogga som faderen har laga, så no e den også klar!! Og gjett om hønemora har stroke julekjolen til vesla...jaja, kosa meg eg, så kan no folk le og himle med auga om dei vil :-)

Ellers har det gått i ett siden torsdag, har gjort alt for masse sie bekkenet mitt (og mannen min), så i dag skal eg ikkje gjere en dritt! Har til og med kjøpt se og hør (jada, litt flau, men det e hjernedaud underholdning og det er jammen godt det finst for det trengs jo av og til. Og litt sladder e vel ikkje heilt forakte, sjøl om halvparten sannsynligvis e reint eventyr) på vei frå jordmora. Elelrs søve eg dårlig for tida (ser du også gejre det), det e visst vanlig no mot slutten, så svigerinna mi som fekk ein i august seie det e berre å sove når eg e trøtt, sjøl om det e midt på dagen. Så no skal eg faktisk legge meg og sove!

Ha ein aldeles strålande tv-dag ilag med venninna di, so skrivast vi!

(og Helen har fremdeles ikkej fått forstår eg??? STAKKAR!!!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7155781-%C3%A5ss%C3%A5-jeg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha! jammen havna den ikkje på side to igjen!!!!

mat mat mat... nam nam nam! skulle likt å vært deg på søndag ja!!!

eg e avhengig av se og hør, så eg dømme ikkje! dei har forresten internettside og, www.seher.no

*ler*

Hvis ikkje helen har fått nåkken enno, så blir/blei ho satt igang idag, for idag e siste overtidsdatoen hennar :) *spennande*

Huff!! Du må sei te lisje jenta di at det e berre te å halde seg riktig veg! *smiler*

trur det e viktig å følge magefølelsen sin, så føle du deg usikker på leie, be om ul eller at ein anna jm eller lege kan komme og sjekke?? å gå å bejymre seg e ikkje masse moro iallefall ;)

og ja, eg e offesielt høggravid i dag!!!!! berre 40 daga att!!!

begynne å få litt noia, men ellers bra ;) kosa meg fælt med siw, tv, grønnsakssuppe(slik vi laga på barneskolen) mandariner og fyr i peisen :) orntli kos :)

misunna deg virkeli den vogga asso! og søte mor di! ingen som ler av deg no da! eg har strøke alt sengetøyet, laga te stellematte og bleier og kluter på vaskerommet, og planlagt ett superfint antrekk te babyen te hausten :) for ikkje å snakke om å planlegge dåpen!*ler*

no går eg å venta på at det ska passe seg å legge på sengetøy å flytte senga inn på romme vårt ;) *gleda meg*

har forresten sett at dei andre her inne har begynt å alliere seg med nåkken som gjer beskjed her inne hvis det skjer nåkke ;) spurte sambo, men han berre glodde på meg som om eg va den fjerneste i verden :) så tenkte at kanskje vi kunne gjort det for kverandre? me mindre vi sette i gang samtidig då! *ler*

huff... håpa dinna søvngreia di gjer seg då! e ikkje masse moro! no har eg holdt på i ei uke, så d e egentli greit ;) blir ikkje nåkke trøtt på dagen heller.... skjønna ikkje... e veldi flink te å ete fiber og frukt, kanskje det e det som e greia! eg e gira på fruktsukker! *ler*

nei, må pløye meg raskt gjennom her, e vel nåkken fleire fødsla på gang tenke eg! *ler*

kos og klem

Tam tam tam tam taaaaaaam!!!

Da er alt til jukebakst, juletre(bortsett fra fot)

og Alt av jukegaver- to planlagte som bare må kjøpes ferdi. til og med sambos side :)

*stolt over meg selv nå*

brukte hele dagen i går, så nå ligger jeg røysa i drammen hos svigerinna mi :) venter på at hun skal våkne og jeg skal hjem ;)

hva gjør du på for tiden a?

Driver vel ikke å prøver ut tettes igangsettingsideer du og?

*ler*

Annonse

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!

ingen igangsettingstriks her nei, foreløpig. men ser ikkje vekk frå at det kan bli ein festdag med kake og pizza og sex om ventetida blir for lang! haha, nei, strengt tatt har eg ikkje tru på alle kjerringråda som florera her inne, men eg ser ikkje vekk frå at eg må prøve dei likevel om eg syns det blir for lenge og vente...uansett, ungen kjem vel når ho kjem er eg redd, sjøl om vi blir aldri så lei! men håpa no du får svar på ting og tang på mandag, så du slepp bekymre deg og sånn. skriv ned alt du lure på! eg e jaffal ganske god på å gløyme ting når eg helst skulle ha hugsa det. ellers trur eg du blir ein av dei som snik i køa her inne sia det sannsynligvis blir ks. kan godt tenke emg at du då får før jul, så dei sleppe å ta det i romjula. men strengt tatt veit eg ikkje nåkke om ka dei gjer, så ditta va no bare synsing. men men - blir spennande jaffal! og ja, vi kan godt sei frå til kverandre sånn at vi får sagt frå her på bim at ting skjer/har skjedd! det e vel berre å bytte mobnr så tenke eg det går fint!

og ja, den ungen eg drege på overalt for tida, eg må sei eg stolakje på ho. ho drive å turna og herja som om det va et seriøst mesterskap, så ka som e haue og ka som e rompa e for meg ei gåte, e no liv overalt føles det som. men skal til jordmor igjen på torsdag i veka som kjem, så då får eg vel svar. og eg bekymra meg egentlig ikkje så voldsomt - litt fordi eg stola på at jordmora hadde sendt meg vidare om ho va usikekr, og litt fordi eg ikkje hielt skjønna at ting faktisk nærma seg med stormskritt og snart kan skje kor tid som helst. på søndag blir eg det dei kalla fødeklar! så då har min kjære bestemt, at då skal no jaffal bagen pakkast (han har vore ivrig på det siste ei-to vekene), så då får vi gjere det :-).

tv-dagen til deg og siw høyres ehrlig ut - særlig den grønnsakssuppa! må lage det itl middag ein dag! mmm. va ho også supergraavid for tida?? e jo kjekt emd venninne i samme situasjon, som e opptatt av det samme og som kjenne igjen bekymringane! eg emrka jaffal emd emg sjøl at no først forstår eg ka folk har sagt til meg når dei ahr gått gravide!

men no veit eg ikkje om eg har svart på alt go skrive ordentlig og sånn, men eg MÅ legge meg ned no, her dovna ræva og føtene vekk snart! men vi skrivast :-)

Og go kveld te deg ;)

Du e innmari go som støtta meg i dissa bekymringane mine ;)

prøve å snappe ut av det, men lettare sagt enn gjort!

men men. regna nesten me at eg blir ein køsnikar ;)

vi får sjå på mandag ;)

hahaha! utrolig godt formulert! ungen du dreg på overalt! hahaha!!!

kanskje ho drie på me samme treninga som min? trur det e slangemenneske han prøve på ;)

ellers prøve no han å feste seg for harde live. i hofta mi;)

ikkje den smartaste, men det har han vel ette faren :) *gliser*

tvdagen va deeeeeeilig, og suppa e berre dritgod! billig, enkel og veldig god ;) siw har termin 2 des, så ho e no virkelig klar te å poppe :)

e veldig gla e har so mange me unga rundt meg, for merka at eg ikkje e masse intr i anna ;)

deilig å gå te ei jordmor som du stla slik på, ser at det e fleire her som slite me det....eg har full tillit te dei rundtmeg, e stort sett berre plaga av uvisse ;)

tenk at du e fødeklar no!!! herreland so fort tia går!!! berre nåkke veke att... *skummelt* men likevel gleda eg meg veldig :) og den evinnelege bagen... har bestemt at eg ska pakke den når eg kjeme igjen frå sjukehuse på mandag ;) lova! *hahaha*

kossen går det ellers me deg då? har det hjulpe på for bekkenet ditt å slappe av litt? ikkje nåkke særli me sovande ræv iallefall!

du får kose deg vidare i kveld, så skrivas vi :)

btw, msn adr mi e [email protected], har ikkje so lyst te å legge mob nr ut her på nett ;)

kos og klem ;)

FØR eg gløyme det igjen...no har eg lagt deg til som kontakt på msn! Og eg har ein tendens til å ikkje tenke før eg snakka til vanlig, og eg kan røpe at eg ekje et hakk bedre no for tida...derfor foreslår eg sånne ting som å legge ut mobilnr til heile verda, for det e jo faktisk det ein gjer...men men, no e no det ordna! Og som du vil oppdage - msn-adr mi e [email protected].

Blir veldig spennande å høyre korleis det går på mandag med deg ja - kanskje du til og med får ks-dato?? Herlighet, det bli no sikkert rart jaffal, då veit dåkke jo faktisk omtrent klokkeslettet for kor tid dåkke blir foreldre!

Jordmora mi e topp ja, og det e eg glad for! Bra du heller ikkje slite på den fronten, det e meir enn nok å vere bekymra over det slangemennesket du har innvendig. Har du forresten tenkt på det?? At det blir jo fint å få dei ut altså, men kor utruleg praktisk det faktisk e at dei e der dei e?? Mat har dei, vi sleppe å tenke på kor masse klede som e passe når vi skal ut og vi trenge ikkje vere heime til leggetid. Men for all del...blir godt å få dei ut altså..merka at eg begynne å bli stadig meir klar! Har funne ut at spennande e et dekkande ord for ka eg føle, for det kan jo vere både veldig bra og mindre bra. Og baggen ja, den skal pakkast på søndag - bestemt frå øverste hold i dag (min kjære har som du veit vore voldsomt opptatt av den i det siste).

Og apropo min kjære ja...han e no jammen søt og (sjøl om han akkurat høyre på nåkke forferdelig brøling av nåkke musikk - om å gjere å late som øyra mine e heilt tette). Va på butikken no nettopp, og gjett kem som fant ut at vi kan no berre kjøpe en pakke bleie...hahaha! Eg sa at vi akn no vente, vi har no god tid til sånt, men nei, han va litt usikker på det, kan jo skje kor tid som helst (optimisten lenge leve, ungen leve tydeligvis herrens glade dager der inni, ingen tegn på at ho e lei) meinte han, så den som kom heim frå butikken med ein pakke libero og ei flaske med sånn badeolje, det va oss...haha. Mewn men, litt koselig også då! Og eg trur igrunn han begynne å bli litt nervøs no og vil at alt skal vere i orden i tilfelle.

Og bekkenet mitt e som det har vore i det siste. Eg venta på at jenta skal finne ut at ho må feste seg for då blir mora litt lettare å ha med å gjere, men ho tar det ikkje til etterretning. Eg begynne forresten å lure på om ho kan ha misforstått nåkke, for det e mulig eine foten (el armen) e festa nederst i høgre hjørnet av magen, for der har det vore nåkke som har skjedd siden første gang eg har kjent bevegelse. Så aknskje ho har festa ein fot istadenfor? Skal berre sjå eg bere på ein medisinsk sensasjon...hahahaha. Nei, eg veitkje, syns berre ho kunne hjulpe til og eltta ltit på trykket, men ho vel et stabeis kan eg tenke meg - kan jo ikkje bli nåkke anna med dei foreldra ho får ;-). Faren e sjølsagt verst, men nok om det...hehe.

Jau, då e det vel på tide å rydde ferdig det eg holdt på med - eg e best på å legge ting i bunka, så det tar si tid når ting plutselig skal dit det egentlig høyre heime!

Ha ei super helg!

hahahahahahaha! ja pina!

ein orntli sensasjon blir du! men husk, at på haukeland ekje det mykje sympati å få, berrre te å føde ho me albuen først!!! *ler*

eg og e forresten overbevist om at det e lynne te faren som koka rundt i magen min ;)

og med tanke på hans tendens te å alltid være ute i siste liten, tenke eg at han snur seg inni der til slutt ;) *krysser fingre*

e sant so du seie, innmari praktisk å berre ha dei inni magen! men guri land kor tungt det kjem te å bli!!!!!!

Søte søte mannen din da!!! *misunneli*

min har ikkje kjøpt nåkke te babyen enno, men du veit, alltid ute i siste liten ;) og ikkje dumt å kjøpe bleie! har du forresten fått pakkane dine enno? meina eg la link på apotekpakken her og..... hvis ikkje får du si fra ;)

ja herregud! får vi ks får vi både dato og klokkeslett! *skummelt*

så stressa meir me dinna jula enn nåkkensinne no ;) gikk opp for meg kor sannsynlig det e å ligge på sjukehuset ifra midten av des og te jul!

så her er snart heile jula klar ;)

nei, må oppdatere meg litt på nett her, og så skravlas vi no kanskje på msn etterpå? såg du va pålogga men borte ;)

kos og klem

haha, jada, jammen flaks eg bur i bergen, for her kan ein føde vaginalt uansett!! tank så sytalaust, og blir det ks, så blir det sånn haste-ks, og det e sikkert heil topp det også! jaja jaja. og som du sie, det E jo ikkje nåkke heft, spla npo inge rolle ka kroppsdel so kjeme først vel? skal alltid klare å dra unge ut. nei, huff, over til nåkke anna :-)

og ja, dei fedrene ja, dei har jo hatt ein finger med i spelet dei også kan du sei. men eg syns no godt at dei kunne gjort seg gjeldane på andre område enn som stabeis og med i-siste-liten-egenskapa! der kunne dei GODT tatt hensyn til oss. men men, kryssa fingra og tær for at han babyen din tar til vett, helst i dag el i måra, sånn at du sleppe å planlegge ks og så ende det med nåkke du ikkje e forberedt på fordi han plutselig, på vei til ks, snur seg ned og du blir sendt heim att. nei, eg vetikje, då tar de gjerne ks uansett, sia alt e forberedt? jaja, det får du vel vite på mandag! blir du uansett liggande lenge etter ks på sjukehuset?

høyres bra ut andre også e tidlig ute med jula. i måra e det vel første søndag i advent (el telle julafta som den fjerde??? i so fall ekje det før neste søndag. burde eg vel vite, men nei...) og då kan eg begynne så vidt med litt pynt. så kna eg ta heilt av neste fredag når desember begynne. Ellers gleda eg emg til juletre, har sikekrt kjøpt pynt til ca fire tre kan eg tenke meg...men kor tid bør vi få sånt i hus forresten?? kan jo ikkje vere for tidlig heller meina eg, men eg har faktisk tenkt at eg skal pynte det sjøl, sånn at det blir ordentlig veit du...hehe. nei, lure litt på det, kor tid vi kan få det i hus.

og no - ser ut som tess har fått fødselen igang - spennande!! kanskej all triksa til samemn virka??? hmm...tenke tenke...

ha ein fin lørdag!

*ler meg igjel*

fader, du skrive så godt!!! Ser for meg styre på haukeland, jordmora sinna som ei fele, slutt me dinna sytinga! *hahaha* nei, ska ikkje spinne videre på den ;)

ang ks, regna me å ligge 7-10 daga etterpå, snur han seg rett før, blir det ikkje ks. då blir eg nok sendt heim.

og har ein fryktleg dårlig nyhet.... det e NESTE søndag som e første i advent... julafta telle som fjerde ;) eg blei skuffa eg og ;)

har forresten vært og kjøpt meg julepynt eg og, skal ha tre for første gang!!!!! så e ikkje så farli hvis eg ikkje får pynta det sjøl, har ge aldri gjort før uansett ;) hadde opprinnelig bestemt meg for å ta inn treet rundt 20, slik at eg fikk nyte det litt i tilfelle eg måtte sta å føde ;)

mandag e den store dagen!!!! spennande!!!!!

har ikkje fått pløyd meg gjennom nåkke enno, spent på kor det går for tette!!!!!

nei, e doven og lat etter amerikanske pannekake te frokost ;)

får pløye meg gjennom bim, og gjere meg klar te barnebursdag :)

kos og klem!!!

*småstressa*

Annonse

Og der va vi på side tre igjen...jaja, eg tar på meg skylda denne gangen også :-)

jada, kunne blitt ordentlig god film av scenene på kk her ja...hehe. neida, ho baksa no rundt der inni som vanlig den vesle jenta. eg kan berre ikkje med min beste vilje forstå at ho berre skal vokse framover - kjennes ut som ho e rikelig stor nok! det e jo ubehagelig å sitte bare ørlitegrann framoverlent! i går snakka eg med to forholdsvis nybakte mødre - ei på msn og ei på besøk - begge kniste litt når eg sa at eg syns det kjentes så fullt ut, og begge måtte jo fortelle emg at fullere skal det bli, for no skal ho jo abre vokse...men men. korleis føles det for deg forresten? får du en følelse av at hankomme til å ligge rundt ryggen din til slutt eller??? i så fall skrekk og gru - korleis skal du då ligge??? neida, eg tulla, men det e vel ensten så det e stygt gjort, du har nok å tenke på no!

angåande den elendige nyheten du kom med...må innrømme at eg vart ganske skuffa ja..hihi. men men, fem turkise lys og litt innpakking av julegave hjalp no på! så får eg bare glede emg ei veke til, DÅ blir det jaffal julepynting og adventsstake og heile pakka!

neste helg blir no forresten litt rar - veit ikkje om eg har fortalt det (hukommelsen e fader meg laaangt vekke for tida, uten huskeliste på mobilen hadde eg vore hjelpelaus, men det e jo ikkje alt som kjem inn dit) - vi skal ha nevøen vår på snart fire mnd på overnattingsbesøk!! svigerinna mi og samboeren skal på julebord. ho amma han for det meste, men han drikke flaske som en gud, har prøvd det før, så det går nok bra...men det spørs om han e like fornøyd med det om natta som om dagen. og så spørs det om han sove like godt her som heime, han merka nok at han e på en anna plass enn han pleie når det e natt. men men - vi e no spent både eg og min kjære på korleis det blir å våkne av en baby om natta!

kor tid tar folk inn juletreet vanligvis då?? heime har det alltid vore lillejulafta om vkelden, og eg har pynta. no må eg vel i så fall ha videooverføring frå fødeavdelinga og heim til gubben så han gjer det som eg vil..eller ikkje...eg tippa eg ikkje kjem til å vere så opptatt av det når alt kjem til alt. menmen.

va det kos i barnebursdag forresten? el får du kalde føtte og tenke meir på at vi må ha alle bursdagane innendørs??

har forresten lovd å skryte av mannen min i dag...hehe. han har nemlig støvsgua og vaska dei 60 kvadrata vi bur på!! nei, eg skal ikkje plage han emd at det ikkje e så masse, for han e ganske grei og godt opplært (av mor si altså, eg slapp gjere nåkke der), så han gjer det ofte av seg sjøl. el ofte og ofte, eg trenge jaffal ikkje mase lenge før han støvsuga. men i dag har han vaska også - no lukta her herlig! eg har laga vaffelrøre (va snakk om det i ein tråd her, så eg berre MÅTTE lage vafla), så han skal få vafla til kvelda og så skal eg steike så han får med seg på jobb i måra. då blir han glad. ellers kan eg jo fortelle ka han ellers har gjort på i dag (det ba han ikkje om) - sotte i sofaen i pyjamasbukse og sett på opptak frå discovery. eg lure på ak den mannen skulle brukt 97% av fritida si til hvis discovery plutselig ikkje fanst meir...men for all del, han har hatt to slitsomme veke på jobben med masse stress, så det va bra han fekk slappa av. ingen kan beskylde han for ikkje å klare å senke skuldrane jaffal...hehe.

men bla bla bla...meg sjøl meg sjøl meg sjøl...har DU hatt ein grei dag? skjønna du e stressa for i måra, så no e det godt det ikkje e lenge igjen til du får vite litt ka dei egentlig vil snakke om :-). håpa det blir positivt så dåkke e letta etterpå. eg ønska dåkke kjempemasse lykke til, og e spent på å høre "resultatet"! kor tid skal dåkke dit forresten??

virtuell klemmings frå bergen til svelvik!!!!

*ler*

eg grua meg ikkje verre enn at eg fremdeles har humoren på plass :)

har tenkt litt på ditta der, han kan snart få tak itærne sine bakpå ryggen min føle eg!!! så då må eg stå å sove!!! *hahahhahahahahaha*

Neida, so ille e det ikkje :) men når han strekke på seg kjennes det nesten ut som om eg klemra han mellom hofta og ribbeina -:)

no ska det forresten seiast at eg har ekstremt høge hofte då:=)

veit ikkje om det e mest meg, men du kan jo gå inn på albume å sjå magebilda mine :) eg synes no iallefall at eg tydelig kan sjå at han ligge på tverra ;) *ler*

so spennande!!!! å være barnevakt asso! sia det e te helga so syns eg at vi kan bli einege om at vi pynta på onsdag el torsdag!!! eg skal på julebord fredag, og blir då vekke te lørdag(skal sove på grand! gleda meg!!!) og det går ikkje an å vente te 2 desember!!!!! nei, eg stemme før att vi begynne onsdag. Æ*nikker fornøyd*

eg og e forresten vand med lillejulafta.... ska vente te juletræra kjem for salg, når de kjem.... skal eg vente 2 daga før eg kjøpe og sette inn!!!!! høyres ikkje det ut som en plan??????

ingen anst når det kjem te bursdaga nei ;) ikkje enno ;) ho blei 1 ho eg va hos, så støyivået va lavt ;)

tette kom forresten med en god ide! så eg ska pina leie lavvo te barnebursdag!!! *hihihhi*

meget flinke sambo du har ja :) du får fortelle at eg skryte! min har hjulpe meg me nedvask idag, so ska ikkje klage ;)

ellers har han glodd på chopper ettelleranna på en kanal her... sveise, mekke,bil ettelleranna kjedelig :D

jaaaaaaaaaaaaaada! *ler*

nei, no dovna henda mine bort her ;)

og forresten, som du ser, klara eg fint å fortelle om meg sjøl, e jo kossen du har det eg lura på :)

og enda en forresten, dei nybakte mødrene har ett par uker/en mnd meir erfaring enn oss når det kjem te graviditet no, så berre la dei knise ;)

eg ska lage ein ny tråd neste gang, so berre svar på dinna du ;)

stooooooooooooooooooooore klemma kjem seilandes tebake ;)

Hei!

Først av alt - va heilt superdupert å lese tråden din om at ungen har snudd seg! Herlig!! Eg tvila ikkje på at natta va lang og vond, men det va det nok verdt om han holde seg på plass! Og så bra at at han va langt nede sånn at legen trudde han ikkje ville snu seg igjen. Dessuten har du vel rett i at de har arva enkelte mindre heldige egenskapa frå fedrene sine de her små...han skjønte vel at det va i siste liten å snu seg (fremdeles ei stund til termin altså, men for din del va det jo på høg tid), men han ville vel vente til du hadde vore bekymra lenge nok...jaja - eg kryssa no fingra og tær for at han blir liggande i samme posisjon!! Men no spørs det då, om du får før meg el ikkje, når han la seg den veien. Blir gjerne januarbaby på deg (ja, litt misunnelig, men eg merka at eg hakje lyst å gå 15 daga over tida) då!

Og du - pynting til jul - eg e såååå enig - vi begynne på onsdag/torsdag!! Høyres heitl supert ut! Det ville vore hårreisande å vente til over helga igjen jaffal, så det så. Fortalte mamma at du hadde komt med den dårlige nyheten ang første søndag i advent, men ho abre lo. Det burde eg jo visst meinte ho - at julafta telle med altså. Dessuten syns ho det va litt irriterande at ho ikkje veit kem du e, og måtte spør pappa (ho trur han veit kem alle som har gått på flora vgs e), men han visste heller ikkje. Det nærmaste dei kom va jostein, for han veit pappa kem e :-). Men men - dei (dvs mamma, pappa e utrulig lite nysgjerrig av seg) får no berre lure! Uansett så syns eg vi skal ah en avtale på at onsdag e det lov å begynne så vidt med jula! Har truffe svigerinna mi og søskenbarnet henna i dag, så vi drive å avtala en bakejulekakedag! Det blir også bra.

Ang juletre - høyres absolutt ut som du har ein god og velgjennomtenkt plan ja - gå for den - hehe. Jo Even seie dei pleie å selge juletre utanfor jobben hans, så vi får kjøpe når dei stille seg opp der tenke eg.

Om nedvasken dåkka: kanskje va det litt herjing av den sorten som skulle til for han junioren dåkka?? Uansett, og igjen, veldig bra greie det med han altså!

Og chopperetellerannaja...hahahahaha...det e favoritten (så vidt eg har skjønt) - american chopper - dei bygge motorsykla, så veit du det. Motorsykla e en fin ting det altså (vi kjøre kver vår her i gården), men alt emd måte, dessuten e det kjekt å køyre, ikkje å vite korleis dei fungera. Men men, nok om det - det e et av favorittane til min kjære, ilag med andre program om sykla, bila, skruing og herjing.

No kan du lage ny tråd om du vil, for no har eg svart :-).

Klem frå ei som forresten lure på om ungen har festa seg el nåkke, for i dag har eg vore merkelig fin i bekkenet! For all del, har kjent det bra ja, men ahr vore på shopping med svigerinna uten krykke!!Amen. *Kryssa fingra for ei fortsatt fin utvikling på bekkenfronten...hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...