Moon and starlight Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hun har hatt øyekatarr nå siden hun ble født. Vi fikk antibiotika for tre dager siden, men det ser ikke ut å gi seg. Jeg har hørt at man må operere hvis ikke katarren går vekk? Noen som vet noe om dette? Er det skadelig for øyet å ha øyekatarr over en lenger periode?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Min hadde katarr i 2 mnd etter fødsel. Vi brukte først Fucitalmic,men så bytta vi til Kloramfenikol,og da ga det seg. Hørte ikke noe om at det var farlig,eller at han kanskje måtte operere. Har du fått tatt prøver av pusset? Kanskje det er gule staflykokker?
Moon and starlight Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg har ikke fått tatt noen prøver, men skal spørre legen neste gang. Det er sikkert lurt, så vet man hva det er.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 tulla vår hadde også dette fra hun ble født til ca 3 uker. plutselig gikk det over. hun hadde noe salve, du kan også prøve å dryppe saltvannsdråper i.
sajam Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Du kan og dryppe morsmelk inn i øyet, dette ser helt forferdelig ut. Alle mine tre barn har vært/er plaget med dette. Det hjalp med salve på minste frøkna (5 uker) Du bør få tatt prøver om ikke antib. har hjulpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå