LillianS Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Da var dagen her , jeg er inne i midt siste trimester. Tiden har gått så utrolig fort , rart at det nærmer seg slutten . Dette er da meg, 22 år ifra Vestfold. Har en jente på 3 år ifra før. Venter en liten gutt den 14 februar Blir hyggelig å prate med dere =)
RompeRock Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Hei du, har "snakka" med deg før jeg. Tidligere i høst en gang ) Er her på 3. trimester for første gang selv i dag. Spennende. Lykke til, og vi ses vel her inne fra tid til annen
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Velkommen etter! Snart på vei ut jeg (3 dager igjen til termin)!! Håper du trives her inne! Lykke til videre!
LillianS Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Ja tror jeg husker deg Så artig at vi er nye her begge to idag. Tror det har skjedd noe rart med den siden min her inne på barnimagen , for plutselig har jeg begynt å skifte uke en dag tidligere. Jeg skal vel kansje ikke over her før imorgen jeg , siden du kom idag. Har termin den 14 februar jeg:) Vi snakkes vel her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå