Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg bare lurer... Er det bare meg eller er det fler som sliter med og huske ting... F.eks; På lørdag var jeg på butikken og handlet. Da jeg kom hjem var det en pose fra butikken jeg ikke kunne finne igjen og som jeg ikke kunne huske om jeg hadde tatt med hjem. Det viste seg til slutt at den posen sto igjen i bilen... eks 2; Jeg skulle vaske gulv, jeg fylte bøtta med vann. Telefonen ringte å jeg ble stående å prate en stund. Da min samboer kom hjem og spurte meg om jeg hadde vasket gulvene og om han skulle tømme ut vannet for meg, kunne jeg ikke huske om jeg hadde gjort det... Har mange flere eksempler. Dette blir bare mer og mer fustrerende... Det ender vel til slutt med at jeg ikke husker hvor jeg bor Kan det ha med graviditeten og gjøre?
Strålende Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Du kan berolige deg med at det er pga graviditeten ja, jeg har det samme.. hadde hørt alle snakke om ammetåke som kom etter fødsel, men jeg har den nå i 4. mnd.. så ble jeg fortalt at det var vanlig å bli litt glemsk når en var gravid.. jeg er blitt veldig glemsk, så du er ikke aleine ;o)
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Takk og lov for det... Jeg trudde jeg holdt på og bil gal
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Det er nok ikke bare deg ;-) Siste supersmarte tingen jeg har gjort er å helle skyllemiddel i do. Da føler man seg smart der man står og tenker "hmmmm hvor er på-knappen igjen". Har også putta brødposen i ovnen, slo den heldigvis ikke på da :-p
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det er omtrent som og pørve å trykke på bilnøkkelen for of låse opp ytterdøra
frøy@ Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Hehe..du er ikke alene nei..gjør mye rart for tiden..å pusse tenna med mascaraen anbefales ikke..hehe.. ;-)
MammaiLarvik Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Hehe... er så glad for at det ikke bare er meg.............. Folk har det veldig artig på min bekostning for tiden. Lurer på hvor dette skal ende, er bare i uke 17.
Gjest Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Så deilig at det ikke bare er meg! Jeg må innrømme at jeg fikk meg en god latter når jeg leste innleggene deres.. Fordi jeg kjente meg så til de grader igjen! Og det var godt. Jeg har vært så rotete og surrete at jeg har vært nervøs for å kjøre bil, kanskje jeg roter meg bort eller ikke husker hvor jeg skal... det er jo ikke utenkelig. Men da kan jeg lene meg tilbake og si at jeg er ikke alene! Lykke til med oss alle, surrehoder!
carmen221 Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 heheheh du reddet dagen min,ler så jeg griner!!!
gosnut Skrevet 20. november 2006 #12 Skrevet 20. november 2006 Ja jeg er helt ekstrem på glemming om dagen!! Vi hadde barnebesøk på lørdag og av alle rare ting så var det en som ikke drakk brus!! Stakkars jenta måtte spørre 4 ganger om hun kunne få vann av meg... Da sa min stedatter: Hun er ikke alltid sånn, men litt no for hun har baby i magen!! I tillegg så knuser jeg og mister jeg det meste jeg tar i... Har fått beskjed om å bruke plastglass hjemme fordi det antakelig blir billigere for oss... Hehe!! Jeg tror vi blir bedre en gang!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå