Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jeg er så spent! Har det skjedd noe? Har ikke fått svart deg på forrige tråd, det er så hektisk om dagene!!! Håper du skjønner... Tror ikke det blir så mange innlegg fra meg på en stund, dagene flyr - eneste stedet jeg får fem minutter for meg selv er i dusjen!!! Men det er jo sånn det skal være det da :-() Men vit at jeg tenker på deg!!! Klem
Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Jeg har født BIg Mama! Skrev tråd om fødselen på 3 trim, så nå blir jeg med deg over på Dinbaby. Fødte 18 november, så det ble en liten skorpion datter på meg også. Jeg skjønner godt at du har det hektisk om dagen.Har det selv. Kanskje vi kan lage en ny tråd på dinbaby ? Skriver mer senere . Nå har mannen min lagd middag til meg! Takk for gode tanker! Klem
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!! :-D Så flott at alt gikk så bra da!!! Leste fødselshistorien din. Hvordan er den lille jenta di da? Og hvordan går det med deg? Skal vi starte en tråd på 0-1? Eller novemberklubben? Håper dere koser dere masse alle fire!!! Klem fra meg :-)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Kanskje på 0-1 på Din baby? Vi kan godt det for min del altså... Nå er jeg hjemme igjen. Har heldigvis fått melka i gang, og det går kjempebra med lille jenta. Det virker som hun får nok mat, og hun sover mye og bæsjer mye...Hvordan går det med deg og din jente da? Kjenner jeg til tider føler meg sliten og bare har lyst til å gråte. Sår nedentil og sår i brystene, og opplever virkelig hormoner på tur. Har du opplevd noe lignende? Har du hatt mye besøk hjemme? Skal vi bytte forum da kanskje, så skriver vi mer om dette der.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Nå har jeg startet link på småtroll 0-1! Kom og se!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå