Gå til innhold

Steike f... hvis vannet går i senga....

Anbefalte innlegg

Da blir jeg forbannet. Har akkuratt måtte invistert i ny overmadrass til 3500 for at guttungen spydde full den forrige(prøvde og vaske den, men gikk ikke)

Det skal bli artig å se.Har jo ikke gått noe vann med de 2 første men, men. Kanskje jeg sku hatt på tisselaken ja.....hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7155235-steike-f-hvis-vannet-g%C3%A5r-i-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja, vil ikke ha senga full av fostervann!!

Jeg har lagt et tisselaken under lakenet, men er ikke sikker på om det holder unna om vannet skulle gå om natta... Er forresten grusomt ekkelt å ligge på- blir så klam og svett!!

Annonse

Jeg skal også legge tisselaken under lakenet ja, madrasser er svindyrt!!!!!!!

Blir det klamt når man har vanlig laken oppå også???

Jeg leste et godt tips om det der et sted, men nå husker jeg det selvfølgelig ikke......... :-/

Har også lagt tisselaken i senga...men tenker at hvis det kommer masse vann så tviler jeg på at tisselakenet vil holde det unna... men kanskje det er bedre og mer effektivt enn det ser ut og kjennes som... Får håpe det i tilfelle vannet går i senga.

Jeg la et tisselaken under lakenet når jeg byttet på senga i går, sånn for å ta unna noe hvis det skulle skje i senga. Overmadrassen har vi hatt i 5 år så er på tide å bytte den nå uansett, men venter med å kjøpe ny til etter at vannet er gått!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...