Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 baby på straks en mnd. Noen som har tips til hva jeg kan gi snuppen mot hard mage? Han får mme og mm. De flaskene han får mme har jeg også maltekstrakt i. Likevell strever stakkaren veldig med magen.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Det enkleste er å ha i mere malt,og se om det da regulerer seg. Av og til har jeg brukt ei full teskje på 200ml.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Har hatt ei full teskje på 100 ml flere ganger om dagen, men fortsatt strever han...Syns det er så fortvilende, for det er helt tydelig at han har vondt i magen pga at han ikke får bæsjet.. Kan for mye malt gi hard mage? HI
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Hvilken type MME bruker du da? Kan hjelpe å bytte til en annen type.. Her ble gutten knall hard i magen av NAN og Collett. Byttet til HIPP og den var mye bedre for magen hans. Ellers så får du jo NAN HA1 på apoteket,men den er ganske dyr. Ville hvertfall prøcd å bytte MME type,se om det hjelper,babyen din er jo for liten til svisker enda.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Det har jeg ikke tenkt på, skal prøve å bytte type mme da Har du i malt i HIPP mme også eller?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Hadde litt malt i,men betydelig mindre enn i nan var bare litt i 2 flasker om dagen Lykke til,håper Babyen din blir bedre i magen snart da
WP-TLogPeanut Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Både tuppa mi og jenta til ei venninne fikk hard mage hvis vi hadde malt oppi flaska,så prøv uten , hvis du ikke har prøvd det? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Takk takk for svar ) Håper ting bedrer seg nå da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå