Gå til innhold

Kan jeg ha hatt EL selv om jeg ikke fikk positive tester?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg har holdt meg unna BIM en stund, har hatt det litt trått med syk mor osv, men nå går det heldigvis litt bedre...

Jeg har tatt EL tester i 1 uke både morgen og kveld (startet dag 12), men ingen positive... Vanligvis er EL testene positive i 2 dager. Tempen steg dag 17 og 18, men ingen tester ga utslag... Syklusene mine varierer fra 29 til 33 dager.

Noen som vet at det betyr at jeg ikke har hatt EL denne måneden (har ikke opplevd det de første 4 pp...) Æsj, nok en pp uten resultatet vi alle ønsker....

Vet du?

Fortsetter under...

Dette er noko eg og har lurt på i forrige syklusen min...Eg har vanligvis syklusar med samme lengder som deg, men forrige mens kom først på den 37.dg, eg var då temmelig sikker på at eg var gravid, men nei den gleden skulle eg ikkje få. Eg begynt i denne PP å ta EL-tester på den 13.dg, testa meg fram til dag 19, altså igår, før eg fekk positivt utslag. Det var rett før eg slutta av testinga for denne mnd, trudde at dette var ein mnd uten EL, derfor så slutta me og av med kos på torsdag kveld,den 16.dg, så denne mnd har eg nok mista håpet om eit lite frø, pga tull med EL, er temmelig misfornøyd med det. Dette var ikkje direkte noko svar, men dette var jo ganske så likt som det har opplevd i denne PP.

Me får vel kanskje gå for ein september-baby, det er jo ein kjempemnd det og, ihvertfall for min del, då har eg nemlig bursdag. Det er og ein påminnelse på at den biologiske klokka mi tikkar endå fortare, huff og huff...

Hei på deg:)

Jeg har testet med el tester 2 pp fra dag 8 til dag 21, å jeg har 28 dagers syklus uten at jeg har fått positiv el test. Iflg blodprøven hos legen hadde jeg en helt super eggeløsning. Så ja, det er fult mulig å ha eggeløsning uten at testene slår positivt ut.

Hei,

Jeg kjøpte også en EL test på aopteket og teste i 7 dager uten resultat, og trodde at jeg ikke hadde hatt noe EL, men nå er jeg 7 uker gravid så tror ikke de testene er helt til å stole på alltid. I ettertid husker jeg at jeg kjente stikinger på høyre side siste dag av EL testen, som kanskje var EL, men testen sa det ikke. Så alt håp er ikke ute :)

Annonse

Takk for mange svar! Har jeg skjønt dere riktig når jeg tolker at jeg har hatt EL ettersom tempen steg? Jeg brukte digitale CB tester, og de har jo virket perfekt de forrige pp'ene...

Hei på deg røver`n

Det står litt på www.pernille.info om tolking av basal temperatur.

Hvis du ikke allerede har vært der og lest,så anbefaler jeg det.

Godt å se deg innom igjen,håper alt er vel i røverhjemmet!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...