Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. driver og finner frem ting til babyen, og kom til å tenke på noe, bruker dere minste babydyna i vogna og neste størrelse i senga eller den minste størrelsen i senga og? kanskje ikke så aktuellt med dyne i vogna i januar heller, blir vel bare pose... så itvil, sommer barn sist nemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bruke vogndyna i vuggen med en gang, syns den dyna jeg har kjøpt til senga er altfor stor. Bruker pose i vogna, og er det veldig mildt bruker jeg bare samme dyna i vogna som i vuggen.

Skrevet

Jeg bruker den nest største dyna i senga, OGSÅ bruker jeg de to små dynene (65*80) og ruller de sammen til pølser og legger de på hver sin side av babyen i senga for da blir det litt trangt og godt til den. Hadde litt trøbbel med soving på gutten min da han var baby, for det ble så mye ledig plass rundt han så han ville ikke sove. Men da jeg gjorde som jeg skrev litt lengre opp så hadde vi absolutt ingen problemer med sovinga. De er jo vant til å ha det trangt fra de er inni i magen vår, så egentlig er det jo logisk;o)

Skrevet

Vi skal ha den minste dyna (65x80) i kurven de første mnd når ungen ligger der, og så bruke den dyna i vogna når det er slutt med vognposen.

I sprinkelsenga skal vi ha en større dyne (80x100 er det vel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...