Gå til innhold

Rundt ett år. Ute hver dag og leker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får nesten dårlig samvittighet om jeg er inne en hel dag med gullet. Hun elsker å være ute, men jeg synes det er deilig å være inne også.

Er dere ute hver dag? Hun sover ute ca 3 timer så hun får frisk luft hver dag da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke ute å leker, fordi ungen her i huset klare ikke gå med sko ennå. Og jeg syns ikke noe om at han skal krabbe ute.. Men, vi er ute og går tur hver dag.

Skrevet

Dette er en av mine dårlige samvittigheter. Er lite flink til å ta med vesla på lekeplasser o.l. Har tenkt å skjerpe meg, men først må været bli bedre - i dag går det i alle fall ikke an å gå ut (det er skikkelig ille vær, altså, sier det ikke fordi jeg er lat -).

Skrevet

*fikk jeg super dårlig samvittighet*

jeg som skulle være SÅ flink til å være myyye ute medf snuppa.. ;o/

begynte å gå for en god mnd siden og har ikke for så lenge siden akk klart å gå ordentlig med vinterskoa...

så det blir nok en del (forhåpentligvis da) ute leiking etter hvert.. ;o)

Skrevet

Hun er ute hver dag i barnehagen - og vi er ute i helgene. Noen ganger ute på bakken, andre ganger i vogn (hvis vi f.eks. går tur i skogen med bikkja).

Elsker å være ute her også, ja! (1 år og 14 dager). Men hun går forholdsvis stødig med sko da, men hun setter seg jo ned når hun finner noe hun vil utforske.

Skrevet

Det er litt derfor vi ikke har vært så mye ute heller. Er ikke så lenge siden hun lærte å gå. Ute på trilletur har vi vært stort sett hver dag.

Skrevet

Jenta mi går heller ikke, men hun storkoser seg med å sitte i sandkassen /i hagen/ta på og kikke på løvblad etc.

HI.

Skrevet

Er ute nesten hver dag ja, men hun går da så det er litt mer for henne å finne på enn om hun bare hadde sitti der. Men vi har dager hvor vi er inne å, som f.eks idag har det regnet hele dagen å jeg er skikkelig forskjøla. Orker ikke bli syk nå, så da holder jeg meg heller inne et par dager. Men vi finner jo på ting inne da, å hun godtar det. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å være inne, helsa først :)

Skrevet

Uff nei, ikke når det pissregner ihvertfall. Ellers tar vi en runde med vogna, eller så tar jeg på han regnbukse og setter han i en sandkasse på lekeplassen. Det liker han kjempegodt for det er alltid noen andre barn der! Så blir han bare skitten på regnbuksa og på hendene når han kryper. Tar av regnbuksa før vi går derfra, og vasker over hendene med en våtserviett- nada problemo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...