Gå til innhold

Bekkenlsøning... Åssen kjenner man det??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst stor forskjell fra person til person. Smerter i bekkenet, symfysen, hofter, rygg, lår, rumpe... Kan vær ulike typer smerter også...

Skrevet

jeg bare visste det... og det er dritvondt! :( Tror du vil skjønne det om du har det.. Jeg er ikke hardt rammet av bekkenløsningen -enda.. men er ille nok fordet...

Ble ikke så mye forklaring på hvordan det kjennes ut, for det er så vanskelig å beskrive.. Men som hun andre sier, det er veldig forskjellig fra person til person...

Skrevet

kjenner ut som om noen stikker en kniv i hoften/området med halebeinet og vrir rundt av og til.. er drit vondt.. klarer verken å gå, sitte eller ligge når det er så vondt.. men andre ganger kan det bare vere små murringer i hoftene, korsryggen og området der... :( nett nå er det en mellom ting.. sitter på skolen på dårlige stoler.. gleder meg til å komme hjem å slappe av på sofaen.. :D

Skrevet

Jeg kjente det først som et lite stikk i setet. Dette kom av og til i noen uker. Etter ei stund begynte det å bli skikkelig vondt og strålte nedover låret. Etter enda lenger tid begynte det å spre seg mer til siden. På grunn av aktiv jobb (treningssenter) oppsøkte jeg lege ganske fort etter at det begynte å bli mer enn bare litt stikking. Ble videresendt til fysioterapaut. Hun har gitt meg noen helt supre stabiliseringsøvelser som jeg virkelig anbefaler å prøve. Jeg gjør disse øvelsene hver dag, noen dager i gruppe med andre hos fysioterapauten og andre dager hjemme. De mest akutte smertene har gått over.

Om du har mistanke: Kom deg til lege og en fysioterapaut som kan bekkenløsning. Spør legen hvem du bør gå til så du får ordentlig oppfølging.

Skrevet

Denne beskrivelsen kan jeg skrive under på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...