Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei, er det noen som vet hvor en kan hendvende seg for å finne et kurs for førstegangs fødende? har lest at visse kommuner lager slike kurs for å få ned skillsmisse prosenten i forbindelse med smabarn og hva en kan forvente seg av partneren på begge sider. Synes dette høres ut som en god ide jeg og kunne godt melde på meg og mannen. Noen som kjenner til noe slik?
milva76 Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Du kan henvende deg på helsestasjonen. Det er Barne- og familiedepartementet (nå heter det vel noe mer også) som har laget opplegget.
Gullemor Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg hører strengt tatt ikke til i 2. trimester, men tillater meg likevel å gi deg et svar... ) I kommunen hvor jeg bor, i alle fall, er det helsestasjonen som holder disse kursene. Hvis du går til jordmor i kommunen, kan du jo høre med henne? Eller, du kan bare ta en telefon til sentralbordet i kommunen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå