Gjest Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er det fineste dobbelt navnet dere vet om til jente+??? gjerne litt spesielle... Noen forslag?? trenger hjelp!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 ingen som har noen forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. november 2006 #3 Del Skrevet 20. november 2006 Babyen min skal hete Mia Elise. Det er jo selvfølgelig det fineste navnet jeg vet om, men veldig spesielt er det vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Del Skrevet 20. november 2006 Ayla Emilie liker jeg innmari godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 20. november 2006 #5 Del Skrevet 20. november 2006 De er nok ikke så spesielle, men disse dobbeltnavnene liker jeg godt: Liv Hanna Anna Heidi Live Maria Pernille Maria Anne Marthe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 20. november 2006 #6 Del Skrevet 20. november 2006 An-Magritt syns jeg er nydelig. An-Magritt Opprinnelse litterært Betydning Guds nåde' og 'perle' fra Joh.Falkbergets 'Nattens brød" den første med navnet er født i 1943, 3 år etter at 1.bind kom ut, 5 skrive-varianter Beslektede navn Anna Margrethe Ann-Magrit Statistikk Det er 97 kvinner som har An-Magritt som første fornavn. Det er 95 kvinner som har An-Magritt som eneste fornavn. Annemarta liker jeg også godt, særlig som ett navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 20. november 2006 #7 Del Skrevet 20. november 2006 Kom forresten på Ida-Lou, det er fint og sjeldent. Det er en eldre, norsk journalistdame som heter Ida-Lou Larsen, men har aldri hørt andre med det navnet. Syns det klinger vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. november 2006 #8 Del Skrevet 20. november 2006 Ihne Sofie er det dobbeltnavnet jeg alltid har likt saa godt! Synes det er helt nydelig til ei lita jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 20. november 2006 #9 Del Skrevet 20. november 2006 Disse synes jeg er fine, men de er kanskje ikke så spesielle Liv Ellen Anne Heidi Anne Marie Ann Eline Siri Linn Ellen Margrete Linn Eli Jenny Beth Lill Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 20. november 2006 #10 Del Skrevet 20. november 2006 Nora Marie Lea Felicia Kaisa Mari Mie Amalie Ronja Kaspara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 20. november 2006 #11 Del Skrevet 20. november 2006 Linnea emilie constance cordelia ina birgitte Lea desiree Caroline mikaela rebekka Danielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #12 Del Skrevet 20. november 2006 Mari Henrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #13 Del Skrevet 20. november 2006 Synes Ann-Magritt også er nydelig..rart at ikke flere heter det med en slik litterær bakgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #14 Del Skrevet 20. november 2006 Sine Miranda Line Marina Lone Rebekka Nora Oleanna Maja Nadine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #15 Del Skrevet 20. november 2006 Mine jenter heter Anine Camilla Kristine Marie Eirin Johanne Selma Elise så de navnene liker jeg så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #16 Del Skrevet 20. november 2006 Anne Katrine Anna Konstanse Lea Karoline Ayla Marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. november 2006 #17 Del Skrevet 21. november 2006 Lilja Helene eller Pia Lykke! Alva Marie! Var ikke disse fine og spesielle kanskje?:)Et vanlig og et spesielt, så blir det så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 21. november 2006 #18 Del Skrevet 21. november 2006 Jenta mi heter Maria Isabella det er jeg veldig glad i og synes er en fin kombiansjon. Nå bruker vi bare Isabella til daglig da for Maria er oppkalling i slekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 22. november 2006 #19 Del Skrevet 22. november 2006 Hei! Ann- Elin er nydelig! (Det skal være trykk på i ) Ellers liker jeg også Sara-Linn og Sara-Sofie. Hvis du ikke skal bruke begge navnen til daglig er Ida Elise fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2006 #20 Del Skrevet 22. november 2006 Live Karenina Maren Elida Eva Kristiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #21 Del Skrevet 22. november 2006 Alva Adina Adina Linnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #22 Del Skrevet 23. november 2006 Line Victoria skal mi jente hete... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimmini Skrevet 23. november 2006 #23 Del Skrevet 23. november 2006 Vår jente heter Sarah Michelle. Venter jente nr 2 nå og lurer på Celina Isabelle....men klarer absolutt ikke å bestemme oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #24 Del Skrevet 23. november 2006 hei du:) du heter ikke tilfeldigvis merethe og bor i bergen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 23. november 2006 #25 Del Skrevet 23. november 2006 ylva isabell saga michelle Ine ariell Lava amine Alana kaspara vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå