Mamma'n te linnea Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Når kan de begynne så smått og sitte i stol når de spiser grøt?foreløbig sitter ho i vippestolen me heiset rygg.når begynte dere me d?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg tror vi skal begynne med det nå..hun er 6mnd straks.er heeeeelt umulig å sitte i vippestolen å spise nå..hun er helt VILL..skal bare gynge og tulle.så tenkte å bynne å sette henne i stol nå og opprette en fin spisevane:)litt spent på hvordan hun kommer til å sitte da:)
Mamma'n te linnea Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Ja d blir ganske mye vipping og klin.men da bør jg kansje vente 1 mnd tid da.er redd for å gjøre d for tidlig.er 5 mnd.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Vet av flere som begynte ganske tidlig med det..men her inne så høres det ut som vi må vente til de kan sette seg opp selv..men hvis de blir støttet opp med en pute kan jeg ikke skjønne det skal være så vanskelig?de blir jo ikke sittende lenge..jeg skal hvertfall prøve det,så får vi se hvordan hun sitter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå