Gå til innhold

Blir jeg lurt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har blitt lurt i dag jeg. Bråvåknet klokken 07.00 av skikkelig tak i mage og rygg... tenkte jeg kunne ta tiden... mellom 07.00 og 10.13 hadde jeg 18 stk. De kommer ikke regelmessig, og med alt fra 7-16 min mellomrom.. varer i 30sek-1 min..

Stod opp og tok en dusj, og da virket det som om det gav seg litt... ikke noen tak, men konstant mensenmurring i mage og rygg med stråling ned i beina. Hadde så en her som jeg ikke fikk sett tiden på, men nå hadde jeg den siste kl. 11.10. Så får vi se om det kommer noen fler.

Tenk å bli så lurt da!!! Er forresten 5 dager på overtid i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, bare pakk bagen din du:) Tippe du sga reisa t sjugehuse seinare idag, va vrtfall sånn d jekk me mg;) Lykke t!! :)

Skrevet

alt er klart til å dra, men jeg synes liksom det dabber litt av jeg.. nå hadde jeg en og den var ikke sterk, varte bare i 25 sek og kom 10 min etter den forrige.. synes de var verre da jeg lå jeg.. nå som jeg sitter her er de ikke ille i det heletatt.. kjenner at vesla driver og åler på seg der inne..

Skrevet

eg vett kossn du har d, eg bjunnte sånn sist fredag, i hall sju tiå på mårningen, jekk heile dagen..ei ri då å ei ri då, tog isje tiå på di, mn mamma hadde visst fullt me å hu meinte d va sirka 10 min mellomrom. Så då kvellen kåmm klarte eg isje roa mg, eg ringte jormorå å hu ville onnersøga mg. Så me di småriene eg hadde gått me heile dagen hadde eg fått 2 cm åpning å blei sendt t sjugehuse. Me bur øve fjorden, va daffor eg blei sendt så tiligt, går isje ferjer på nettene:p Mn d va vrtfall igang;)

Så bare fyll me udøve dagen å ring jormorå å snakk me hu du, spør åm du kan kåmma å få hu t å sjekka åm d e någn åpning;)

Skrevet

Skal du snike i køen eller, Kab!!!

Jeg går her fortsatt, jeg...

Det var visst kun modning i går. Ringte tilslutt sykehuset og spurte om noen råd. Jeg har jo hatt menssmerter i lange tider nå, men i går var det ekstremt. Ga seg ikke noe i løpet av hele dagen. Samtidig ventet jeg jo på at det skulle bli enda vondere. Jeg har også hatt slim på papiret i to dager.

Lykke til Kab! Spennende dette, altså. c",)

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg..

Nå er det gått 2 timer siden jeg var her inne med en ri? Siden 11.10 og frem til 13.22 har jeg hatt 13 stk.. av varierernde styrke og lengde. Virker som om de blir verre når jeg legger meg ned.. er ikke det rart da? trodde det var omvendt jeg?!

Og jeg sniker teknisk sett ikke i køen. Jeg har passert termindato, og da er det fritt frem..:) Men jeg vet ikke jeg, har en følelse av at jeg blir lurt her.. vi får se.. følge med en halvtimes tid til også kanskje ringe sykehuset for å høre med de..

Skrevet

Lykke til!

Jeg sitter nå her og kjeder meg, jeg...

Skrevet

Er du her ennå, tro?

Sånn som du beskriver smertene, høres det presis ut som maserier - for de endrer seg når du endrer aktivitet pluss at de varierer i tid og er uregelmessige. Hadde det slik i to uker før fødselen, MEN ikke så hyppig som det du har - og det tyder jo på at ting kanskje skjer snart

:-)

Lykke til, tenker masse på deg!!!! Snart er du mamma, hurra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...