Gå til innhold

Tredjegull!


jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

Hei!

Uff, nå er det lenge siden jeg har vært her inne, får litt dårlig samvittighet:)

Har du det bra? Nå er det vel ikke lenge før du har el og skal prøve på nytt??? Jeg håper at det går denne gangen, virkelig!

Jeg har det bra tror jeg..Kjenner etter symptomer hele tiden men får ikke noe vettugt ut av det uansett, må bare belage meg på at man kan aldri vite uansett! Er (ifølge siste ul) 11 uker i dag, det er akkurat så langt jeg var første gang jeg mistet ( men da var det jo ikke noe liv etter uke 8). Litt rart det. Tror jeg føler meg litt gravid ennå, ømme pupper og veeeldig dårlig matlyst..men det gjør ingen ting for har lagt på meg 10 kilo siden jeg ble gravid første gang:)

Er fortsatt sykemeldt og skal være det ut november, gruer meg veldig til å begynne å jobbe igjen, men jeg må bare!!!

 

Jeg håper du har det bra, tenker på deg!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dytter denne opp så du ser den jeg:)

Ugh, kom akkurat fra legen nå og har fått bronkitt (skrives ndet sånn tro?). Hoster som en gal og var redd for at jeg skulle riste løs noe der inne, men legen sier at det er ingen fare!

 

Håper alt er bra med deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror el er over for denne måneden også... Så da er det bare å vente en ukes tid eller litt lengre kanskje... Men jeg tror ikke det har skjedd noe i magen min denne gangen eller... For jeg er litt ute av syklusen min inne i hodet... For jeg fikk jo menstrusjonen tre dager før denne mnd, men tenkte vel ikke over at det kommer el tre dager før også... Så jeg er ikke sikker på om vi har truffet riktig tidspunkt denne måneden. Men det gjenstår jo å se da...

 

Men, det var veldig koselig med et innlegg fra deg da:-) Tenker mye på deg, og håper det er deres tur nå. Jeg tror ganske sikkert at det går bra med deg denne gangen altså. Så du får nok en liten baby på bursdagen min tror jeg:-) Hi, hi. Det er den 6juni, så du føder nok litt før tiden... hi, hi. Det hadde vært noe det, ikke sant. Veldig fin dag å ha bursdag på altså. Har aldri hatt dårlig vær på dagen min jeg:-) Var vel på 18-års dagen min at det begynnte å regne kl 23.30 tror jeg. Men da var det jo på tide å trekke inn alikevel. Så du får satse på den datoen!

 

Men håper du klarer å kose deg litt mer over svangerskapet nå snart. Det er jo ikke lenge til du kan rusle inn på 2trimester. Det blir jo noe nytt, og der er det sikkert veldig koselig å være:-) Har du noen ny time til ultralyd eller? Får du tettere oppfølging nå fremover, eller er det bare det første trimesteret?

 

Jeg krysser iallefall fingrene for deg i noen uker til, for da er det vel bare å glede seg og nyte i et halvt års tid etter det:-) Lykke til, dette fortjener du!!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...