Gå til innhold

Halloen alle sammen!!!!

Anbefalte innlegg

God morgen er vel kanskje litt seint nå?? God formiddag da :o)

Har dere noen spennende planer i dag??? Huff, jeg sitter å psyker meg opp for å gå ut med hunden jeg, har bare ikke lyst i dag :)

Hadde egentlig tenkt ,eg ned til sentrum i dag også, og handle litt, men vet ikke om jeg orker det heller......... litt daff i dag jeg!!!

Bare 29 dager til termin i dag!!!!!! :-)

Ha en strålende dag!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7154649-halloen-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen til deg oxo..hehe:) i dag skal jeg være med min mamma og bare slappe av:) skal bake boller og lage kakao.. for her regner det og blåser som fy...usj..så i dag gidder jeg rett og slett ikke og gjøre noe fornuftig..hehe:) her er det bare 27 dager til termin:)

er det ikek deilig og tenke på at det ikke er lenge igjenn...

Her er det også møkkavær, derfor jeg gruer så til å gå ut..... :-(

Tja, på en måte er det deilig at det ikke er lenge igjen..... gleder meg noe sinnsykt til å møte lillegutt live......MEN jeg har bare ikke lyst å føde han ut..... :-/ kan han ikke bare komme med storken ellr postmannen eller noe sånt ;)

GUUUD MÅRNING:)

...Åh, boller og kakao hørtes veeldig godt ut nå da!

Akkuratt nå sitter jeg å er kjempe-nervøs på sambo's vegne. Han er på jobbintervju, håper virkelig han får den jobben :D

Ellers har jeg vasket alle babyklærne, og styrer litt her hjemme!

Får nyte stillheten til guttungen og sambo kommer hjem, for da skal de pusse opp babyrommet, og det bråker sånn :( (guttungen på 5 er veeeldig flink til å spikre, å syns det er stas å hjelpe pappa å bygge rom!!!)

Hei hei... ja tenk at det e bærre 29 daga igjen tel termin... e litt uverkeli da ;D

Har egentli ingen plana i dag... anna enn å prøv å få ulitt ordn i huset... syns æ rydda og rydda, men så snart æ snur ryggen tel så e det like rotat... trur nu egentli det e han beinlaus som e å styra hær...

Ellers så bynn det kanskje å bi på tide å kom sæ ut a pysjn... eller ka dåkk trur?

Ha en fantastisk dag ;D

KLem

Annonse

Det går så bra ska du se... også får du verdns bæste premie når jobben e gjort... gikk kjæmpe greit sist... så det går nok like greit med alle dåkker denne gangen ;D

Å bærre husk det, at det e oftest di som har hatt en tøff fødsel som du får hør om... ikke dem som hadd en lett en... i så fall så huska du bedre den vanskelige enn den lette fødselshistoria...

Går så det susa ska du se ;D

Hei og hopp!:)

Det er i hvert fall ikke morgen lenger nå, da jeg endelig har somla meg hit..;) Men er en deilig, avslappende dag - og det trengte jeg virkelig nå, kjenner jeg!:) Det er skikkelig gråvær med vind og regn, så jeg tror nok jeg kommer til å holde meg stort sett inne på sofaen.. Ut og synge litt i kveld, bare. Ellers er det bare avslapning og kos!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...