Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser du folk her inne uten å ta betalt, eller er det noen som du har lest på før? Jeg vil gjerne bli lest på angående graviditet og barn, jeg er født 020484 og han 210383.

Ellers tenker jeg på dette med hjelpere, går og føler litt på det (sendte deg en mail for litt sia som du svarte på). Jeg er ganske sikker på at jeg vil vite! Har du lange lister nå? Om jeg fører over penger i dag, hvor lang tid tror du det tar før det blir min tur? Jeg har ikke hastverk, jeg bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg tar ikke noe for sånne enkle gravidspm...så det svare jeg på her inne..men ellers så tar jeg bet.

send meg mail når du ønsker å høre om hjelpere:O)

Skrevet

Åh, så kjekt da! :)) Snilt av deg.. Da vil jeg gjerne vite litt om hvordan det står til på babyfronten vår, hehe.. :) Fødselsdatoer posta jeg i hovedinnlegget mitt! :)

Skrevet

Oi, her var det lagt inn og svart på mange innlegg sia i ettermiddag :)

Skrevet

hei

jeg får ikke opp eksakt mnd på deg,men føler det er ikke så lenge til...blir litt kvalm av ålese deg no..så du skal ikke se bort i fra at du er blitt gravid...men jeg er litt usikker

Skrevet

Tusen takk! :)) Tror ikke det har klaffa denne gangen, føler at jeg har vanlige menstegn, men det er lov å håpe! :)

Ha en fin dag, du er flink, og veldig snill som holder på inne på dette forumet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...