Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Før jeg ringer inn til føden spør jeg dere.. Hvor OFTE skal jeg kjenne liv? Kjenner daglig,men er redd det ikke er ofte nok,er snart i uke 30..
Abracadabra Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 sier de ikke at man skal kjenne liv minst 5 ggr i løpet av en tjue minutters periode minst én gang for dagen? mener det er det jeg har lest!
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Hei hei.. Kjenner du liv flere ganger om dagen?? eller bare en gang feks?? Hvordan har det vært tidligere i svangerskapet??
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Kan kjenne liv mer en en gang ja,men det har blitt mindre en det var...
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Jeg er i uke 36 og kjenner mindre liv enn for noen uker siden, det blir jo trangere inni der. Men hvis du er usikker så er det bare å ringe føden eller fastlegen din.. Du kan jo be lokale jordmor om å lytte på hjertelyden?? Hvis du dulter borti magen er det liv da??
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Ring føden uansett du. Det er bedre at du ringer en gang for mye enn en gang for lite. Jeg var bekymret og ringte inn tre dager etter at jeg begynte å bli bekymret og da fikk jeg kjeft...de sa jeg skulle ha ringt med en gang.... Så bare ring, så får du sikkert kommet inn for en sjekk med ultralyd...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Ja kjenner hvis jeg dunker,men må noen ganger dunke en del og... Men det er jo klart at du kjenner mindre i uke 36...babyen min veier jo bare ca et kg..Men kan jo ta en telefon til føden og forklare,det heter vel at det er bedre med en telefon for mye eller en for lite... Tusen takk for svar førstebeby =)
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Ja jeg er helt enig:) Ring du:) Så kommer du inn å får se nurket ditt Det er nok helt i orden skal du se:) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #9 Skrevet 20. november 2006 Da har jeg snakket med jordmor på sykehuset..hun trodde ikke det var noe men ville ha meg inn på sjekk... Takk for svar alle i sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå