Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Gir dere gröt til kvelds til en 4mnd gammel bebis?
Gjest Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg gjorde ikke det. Ga han det som nest siste måltid. Han sov så urolig hvis han fikk det som siste måltid. Var nok for hardt for magen hans. Nå får han grøt 1 times tid før han legger seg (snart 7 mnd)
Mamma'n te linnea Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Den første uka jeg ga tulla mi grøt så fikk hun dn rundt 3 dagen,for da kunne jg følge me på om hun tålte det og ikke fikk vondt i magen.tråkig å ødlegge natten pga det.ho fikk ikke noe problemer,så etter 1 uke fikk hun grøt på kvelden,og d fungerer bra.det lønner seg for dg å se om ho tåler d i noen dager før hun får før leggetid.:-)
♥Tiny Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Samme som Victoria (fikk gutt). Her er det grøt ca kl 18, og pysj etter at hun er ferdig med grøten. Går vel ca 1/2 time mellom grøt og siste pupp og seng når hun er mett
mummiboy 21.07.06 Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Ja vi har begynt med grøt nå, begynte nå i helgen. Virket kanskje som han fikk litt problemer i natt, myyye våken :/ Kanskje ondt i magen??
EmmaK Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 Ja, jeg gav det som siste måltid rundt klokken 18-19. Ville egentlig ha gitt pupp/flaske etter det, men lillegutt ville ikke ha. Fortsatt så får han grøt som siste måltid (er nå 7 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå