Gå til innhold

Velge navn som andre har...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid igjen og har begynt å tenke på navn selv om det er tidlig. Har ett navn som jeg tenkte på sist, men som jeg siden da liker bedre og bedre..

Nå er det slik at jeg har et barn fra før og i barnehagen er det en annen på akuratt samme alder som har dette navnet. Jeg vet ikke om de noen gang vil bli venner, men sjangsen er stor for at de vil komme i samme klasse når barnehagen er ferdig også.. Så de vil jo ha med hverandre å gjøre..

Dette navnet er ikke verdens mest vanlige, men begynner å bli vanligere og vanligere..

Er det teit å velge det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke tenk på det! Det er du som skal like navnet, og jeg ser du liker det veldig!

Du vil alltid finne noen med samme navnet, men hva så? Hvert enkelt barn er unikt uansett, og det er DIN sønn/datter som bærer navnet du liker så godt. Det er jo ikke sikkert de kommer til å være sammen da. Men uansett, jeg synes ikke det har noe å si. Ikke tenk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta d navnet du liker best. D er alltids noen som heter d, hvis man ikke bare skal dikte opp et navn selv da.. som har blitt så populært i disse dager!!! Alle skal være så orginale at vi helt glemmer at navnet skal være greit og bære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...