Gå til innhold

trenger hjelp fra ALLE dere spåere.....

Anbefalte innlegg

har to ting her som jeg ikke finner ut av...det ene er...noen er gravid igjenn..men siden jeg ikke finner ut hvem så er det noen jeg ofte har kontakt med.

det andre er ...noe skjer snart...eller jeg får høre noe snart...kjenner det på meg..noen som ser hva

og jeg er IKKE gravid hehehehe

daton min er 230878

klemmer

Fortsetter under...

hallo

har du ei søster.det er enten det,eller ei veldig god venninne,ser langt,mørkt hår.kan det stemme på nokon.eg får veldig sterkt opp den 22 nov.men kva..det er noko kjekt.penger/reise...Hm,spennende.Klem

Andre som ser meir gjerne.Klem

Annonse

Annonse

Hei Kimby:0)

Du er jo en av dem som er lett å "se" da, neppe så uventet å høre;0)

Hva graviditet angår, så dukker det kjapt opp en mann her! Uventet!! Men jeg mener det er ham som skal bli pappa..? Hm..han er rundt 30-35 år, lyst brunt hår, beige/lys jakke.

Dette er ikke en mann du er i slekt med, men en du omgås ofte/daglig. Kan det være en kollega? Muligens nabo? Han er nær deg, men her er likevel ingen emosjonell binding, utenom at du bryr deg om ham, fordi du kjenner godt til ham.

Blir spennende dette da!!

Så til det som skal skje.

Mener dette kan være et uventet, stor hendelse. Får opp feiring, stort selskap. (Muligens ferietur, storbytur?)

Får nesten lyst til å si at du vinner et gavekort eller noe, men vet ikke om det blir riktig. Men føler det i den retningen, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...