Gå til innhold

CB-test eller BILLIGTEST??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er mest følsom? Jeg har ikm på onsdag, men klør i fingrene etter å teste idag. På cb-testen sto det at man må bruke morgen urinen, men jeg var på do 06.20 i dag tidlig. Ikke vært der siden, men er det forsent å teste idag da eller går det bra alikevel???

Hjelp... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nå er det nesten 4 timer siden, så det går helt fint å teste.

Testet selv i går med cb-digital, fikk negativt 1 dag etter IKM:-(

Litt vaskelig å vite hva som skjer hos meg - hadde MA for litt over 3 uker siden, el for 16 dager siden...

Mulig det er kroppen som spiller meg et puss.. mar mange symptomer som jeg kjenner igjen fra før jeg mistet, så jeg har fortsatt ett håp.

Skrevet

Hei lykken2 7pp, 1pp e.MA.

Huff a meg, føler med deg!! Hadde selv graviditet utenfor livmor i mars i år. Har prøvd å bli gravid siden det, men aldri klaffet. Syklusen er bare så ustabil. Har bruke el-tester hver gang, men det har bare 2 ganger blitt et posetivt resultat. bl a i oktober...

På lørdag hadde jeg ørlitt spott i utfloden. Men bare på lørdags kvelden et par ganger jeg var på do. Vet du hva det betyr?? Håper ikke tr er på vei...

Skrevet

Hei!

Da synes jeg det er vår tur nå!!

Ang spottingen vet jeg ikke, men det kan jo være at du er gravid... At det er blitt en liten rift eller noe i skjeden - man er jo ekstra ømfintlig når man er gravid:-)

Det er lov å håpe!

Så vanskelig med så ustabile sykluser da. Jeg er vant til at TR kommer på dagen.

Du må skrive inn etter du har tatt test da!

Lysse til

Skrevet

Ja det synes jeg og!!!! Du er da jammen heldig at tr kommer på dagen, må jo bli litt lettere å følge med.

Jeg vurderer att og fram om jeg skal ta test nå.. tror jeg tar silligtesten først. Om resultatet blir negativt, har man jo fortsatt en liten sjangs ennå. (ikm på onsdag) om ikke tr kommer meg i forkjøpet, men hun er ike velkomme til meg på laaaaaang tid fremover..

Skrevet

Har tatt en urin prøve nå..spottet brunt nå og,så da er vel håpet ute. Testen er negativ, men jeg biter meg i det håpet at det er litt tidlig for hcg`n å slå ut på testen...

Skrevet

La oss håpe det!

For å gi deg litt håp, var ikke min test positiv før 4 dager over IKM sist...

I morgen er det 4 dager over IKM igjen - så da skal jeg teste tror jeg.

Blir så utrolig lei meg når den er negativ, så prøver å drøye det litt, siden kroppen er litt ute av system etter aborten..

Skrevet

Jeg håper veldig for din del at det klaffer og at spiren vil sitte dennen gangen. Testen var negativ.. spottet litt også, så jeg er bareveldig usikker jeg nå på hva som skjer... Men hååper veeldig at det IKKE er TR.

Skrevet

Får virkelig ikke håpe det er tanta som kommer!

Uansett lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...