Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 jeg har termin 18 februar? Regner jeg rett dersom jeg har funnet ut at det blir 28 januar? Altså 3 uker (7 dagers uker) ? Eller teller de ukene på et annet vis..? Håper på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 20. november 2006 #2 Del Skrevet 20. november 2006 stemmer helt sikkert d.. er iallefall 3 uker før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg stusset også litt på dette her. Har nemlig termin 17.februar, og 3 uker før er da 27. januar. På søknad om fødselspenger, skal jeg da skrive 27. januar eller første "virkedag" etter som er mandag 29? En annen ting er at om jeg prøver terminkalkulatoren på www.babyverden.no, så sier den at permisjonen starter torsdag 25.januar...så litt usikker jeg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storenurk Skrevet 24. november 2006 #5 Del Skrevet 24. november 2006 hei jeg har termin 16 februar og fikk brev om at permisjonen min starter 29 februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storenurk Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 ups:) mente 29 januar hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*littlå* Skrevet 25. november 2006 #7 Del Skrevet 25. november 2006 Hvem var det du fikk brev fra? NAV eller arbeidsgiver? På babyverden står det at min starter 22 januar, men regner jeg 3 uker fra termin 14 Februar, blir det 24 Januar... Litt forvirra nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå