Stolt 3 barns mor Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Først må jeg jo si det er irriterende at folk som skal slenge spydigheter alltid skal være anonyme, det er rett og slett ukoselig for dem som prøver å være seriøse her inne.....Vi trenger ingen sånne her for når noen spør om noe er det jo fordi dem lurer og da trenger dem overhodet ingen spydigheter hmmm.....så vært voksne nok til å stå frem med nick......
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Anonyme spydigheter overser vi rett og slett. Ti dem ihjel, det er beste medisin Jeg syns det er viktig at hvis HI er anonym, så bør h*n identifisere seg selv i eventuelle svarinnlegg ved å signere HI. Slik blir det mindre forvirring ang. hvilken anonym som har svart hva osv
Stolt 3 barns mor Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 jada enig med deg der, men er bare så j..... irriterende at det ikke går ann å oppføre seg som voksne folk.... skjønner jo at enkelte temaer er vanselig å ta opp men da blir det jo en helt annen sak som er mer forståelig.... men er nok noen som koser seg når andre blir irriterte hehe
selfangerkjerringa Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 jepp, det er derfor jeg konsekvent lar spydige anonyminnlegg forbli ubesvart fra min side Jeg lar meg heller tirre opp av nick-innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå