Gå til innhold

Kjiiiipt sjef!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere... Er litt oppgitt i dag... Har en litt teit sjef... han begynte bra men det bare faller. Jeg fortalte for ca 2 mnd siden av jeg var gravid siden jeg var så sinsykt dårlig. Da ble han nesten litt sur... Etter ett par uker ble jeg 100% sykemeldt og etter det har han bare oppført seg rart. Jeg jobber nå 50% om dagen og han er bare grinete og oppfører seg ordentlig teit. Klarte til og med og uttale at det nesten var bedre at jeg ikke var her i det hele tatt.. Jeg vil vel ikke være dårlig å kaste opp hele tiden, skulle gjort mye for å slippe det jeg! Men det er jo utenfor min kontroll dessverre.

I August ba jeg om fri i romjula og fikk beskjed om at det var greit. Når jeg i dag spurte for å bekrefte dette fikk jeg beskjed om at det nok ikke gikk lenger! og jeg som skal bort hele romjula... troddde ikke det gikk ann å oppføre seg så teit jeg..

huff

huff ... kan jo bli deppa av mindre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg...

Noen mennesker skal bare være vanskelige, og ikke klarer og være glad på vegne av andre...

Kan ikke si så mye mer enn at enten må du nesten bare akseptere at han er slik, eller så må du nesten ta det opp med han...

Nå vet ikke jeg hvordan forhold dere har da, men det er liksom de valgene du har..

ting kommer nok ikke til å bli bedre om du IKKE tar det opp...

Skrevet

Har heldigvis en god sjef selv, da jeg jobber i et solid firma.

Men av tidligere erfaring har jeg funnet ut at det lønner seg å vri / se ting fra sjefens side også.

Husk for han er du nå en stor utgiftspost.Han tenker ikke på deg og din situasjon, men utfordringene han får.

I mitt forrige svangerskap ble jeg sykemeldt 100% da jobben ikke "klarte" å tilpasse arbeidsoppgavene til meg.

D.v.s. sjefen slet vel mest med den økonomiske delen., og det ble rimeligere for han å sette inn en vikar som var mer produktiv.

Nå var det selvfølgelig også medesinske grunner til at jeg ble sykemeldt i tillegg.

Lykke til !

Skrevet

Så leit å ha en så uomtenksom sjef.. Jeg er ganske sikker på at sjefen min sukket høyt & tydelig inne i seg da jeg fortalte at jeg var gravid, passet kjempedårlig med stillingskabalen hos oss, men hun gratulerte masse og mente det var bra for sønnen min å få et søsken så fort osv. Synes det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort å endre på fridagene dine i jula, ble sur av å lese det!!! Skulle gjerne gitt ham et spark der det gjør mest vondt, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...