*Urolig* Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 jeg bor på vestlandet...på en liten øy som heter Stord.. liker meg ikke her,skal flytte neste høst det ser eg frem til =) Hvor holder dere til?
doffine Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Jeg bor i oslo... Og elsker stedet jeg bor. Like ved marka, ikke lang unna østensjøvannet, hvor jeg elsker å gå turer:-)))))
Anne-B. Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Trondheim Men opprinnelig fra Lofoten. Studerer her.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 jeg bor på Askøy som ligger rett ved Bergen. Trives kjempegodt her, blir nok her resten av livet.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Midt i Barcelona, Spania! Men skal hjem naa neste uke og vaere et par mnd. Brrrr...Det blir kaldt!
Deseando...♥ Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 ¡¡Hola Deseando!! Saa spennende! -Jeg bor ogsa i Spania, men i Valencia! Har du bodd her lenge? Forrige uke var det 7 aar sia jeg kom hit! Jeg skal ogsaa hjem naa om bare et par dager, og vet faktisk ikke hvor lenge jeg skal bli. Men det blir nok ikke lenge, for mannen min blir her imens, og det er jo trist... Dessuten trives jeg saa godt her naa, at jeg nesten ikke har lyst hjem i det hele tatt naa. Lykke til med proevinga da du!!! Jeg er ikke saa mye innom her, for jeg er egentlig ingen proever. Mannen min vil ikke enda. Men jeg titter inn her i ny og ne og droemmer meg litt vekk... Er vel lov det, sant? Mucha suerte con el embarazo, y que tengas buen viaje a casa! Un abrazo.
Ladybug~N&E Skrevet 20. november 2006 #8 Skrevet 20. november 2006 Spredt ja;) Skien i Telemark her;)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 20. november 2006 #10 Skrevet 20. november 2006 Øverst i gudbrandsdalen her!:-) Oppland fylke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå