Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 ... uansett hva det gjelder når man er gravid? F.eks halsbetennelse? Eller er det kun svangerskapsrelaterte ting?
frøy@ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Er nok bare svangerskapsrelaterte ting dessverre..jeg måtte betale da jeg var til legen med bronkitt, selv om jeg var gravid.. (Kan jo hende noen leger/legekontorer har en annen praksis på dette da..) :-)
Fødte ei søt prinsesse Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg har aldri måtte betale hos legen eller legevakten selv om det ikke er svangerskaps relatert. Hverken dette svangerskapet eller det første.
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Synes egentlig det er helt latterlig.. De har en ny polisy der de skal se det ann.. Så det kommer helt ann på hvordan lege du kommer til!! er ganske irritert på min.. må ganske ofte til legen for er plaga med det ene etter det andre å sist gang hadde jeg fått eksem på øyene som ikke går bort pga sv sa øyelegen ,men måtte betale forde! så prøver å UNNGÅ legen ,hoff.... men halsbetennelse og influensa o.l må betales jah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå