Gå til innhold

dere som sa at jeg måtte gå opp en bleiestørrelse for at hun ikke skal lekke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjalp to netter, og nå har hun tisset seg ut to netter på rad, TO ganger i natt! og bleia er jo nesten tørr (kanskje ikke så rart siden alt er i senga...)

HVA KAN JEG GJØRE NÅ?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve et annet merke??:)

Skrevet

åpner hun bleien eller noe da eller?kanskje du kan ta en truse utenpå..da sitter kanskej bleien ekstra godt på plass??

Skrevet

Vet ikke hvilket merke du bruker på bleiene, men vi hadde samme problemet bare med bæsj, utover hele sega hver natt. Men etter jeg gikk over til Pampers er problemet betydelig mindre. Den er smalere, sittter tettere rundt lårene og bedre i midjen til min gutt.

Skrevet

kjøpte libero midi. har ingen problermer med libero mini på dagen! aldri hatt ett uhell på dagtid

Skrevet

Da vil jeg anbefale deg å prøve Pampers på natten. De har på bleien lenger på natten enn på dagen, så det er nok derfor problemet oppstår på natta.

Kjøp hennes vanlige størrelse, det gjorde jeg. Kan jo hende hun er litt tynn i lårene som min gutt, slik at det lekker der?

Jeg har iallefall gått fra å skifte på senga og ungen 2 ganger hver natt, til 2-3 ganger i uka etter Pampers! Alt for litt nattesøvn ;0)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...