Gå til innhold

Gutten min blir 4mnd 30.nov og ler ikke ennå...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Er han sein? Han smiler og ler nesten. Kommer av og til med noen hikst,men ingen latter. Har sett noen videoer nå av alle babyene som ler så hjertelig og gleder meg slik til min gutt begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så lenge siden min lille jente begynte å le heller. Var også sånn hiksting i begynnelsen.

Men det skal mye tulling til for å lirke ut latteren. Den sitter ikke løst :) Bare vent, en dag kommer den bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 4 mnd i dag! (Hipp hurra!) ;o)

Jeg vet ikke helt om jeg skal si at han har ledd enda eller ikke. Men i så fall er det ikke så ofte at han ler. Han ler ofte ett og ett hikst, men flere sammenhengende har han kun gjort 5-6 ganger... Aller best ler han når bestemoren (min mamma) tøyser med ham. Når jeg forteller henne deg kan du tenke deg at hun blir stolt!! :o)

 

Han har smilt siden han var 7 uker... Jeg vet ikke om det er med latter som med smiling, at det kommer avhengig av alder. (Som at man ler i uke 45-46). Gutten min kom jo 11 dager for tidlig, så jeg skylder i alle fall på at det er derfor han er sen (?) til å begynne å le... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempeherlig når de ler! Ingrid får skikkelige latterkramper hun, vi ler og ler i et par minutter!

 

Jeg tror ikke du skal tenke på hva som er "seint" og "tidlig". Sånn sett er det skummelt å lese innlegg her og, for da får en inntrykk av at ens baby er så seint ute. Vi kan jo ikke gjøre noe med tempoet i utviklingen, og får bare glede oss over hver lille ting de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta våres blir 4 måneder den 29 og hun også bare hikser,men flere ganger etter hverandre,men vi må tulle for at dt skal skje!

gleder mg til det bare skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta vår blir 4 måneder den 28 nov og hun ler heller ikke ordentlig enda. Bare noen hikst i ny og ned når vi tuller og leker. Men det kommer nok ei latterkule snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt (som var født 3 uker for tidlig) fikk heller ikke til å le skikkelig før han var 4 måneder, og vi må kile han på magen eller tøyse masse før det kommer noen små latterhikst.

 

Det er ikke så lett for de små, for de har ikke helt kontroll på pusten sin enda. Gjelder også pratingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt ler så mye at det nesten er flaut av og til... Hadde vært på trening, skulle hjem, gikk ned trappa og da satt han til å skratt-le av damen som gikk bak oss! Hun sa til slutt at: jeg må se veldig rar ut!

Hun lagde ingen grimaser eller noe, han bare lo av henne rett og slett. Måtte jo le jeg og da... Hehe...

Han var tidlig ute med smil og latter (er alltid glad) men han kan ikke rulle eller ta tærne feks... Giddalaus sånn motorisk sett tror jeg...

Poenget er at noen er tidlig ute med noen ting, andre med andre ting. Klumsete sagt men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tenker ikke så mye på seint å tidlig med alle ting de skal kunne, men jeg gleder meg slik til latteren kommer. Hører på disse latteranfallene på vg-nett,og det er jo sååå søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...