bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 ÆSJ!! Jeg skulle til min andre kontroll i dag.. Så ringer de jammen meg fra legekontoret og sier at legen er blitt syk!!! Går det an liksom...!!??!? :-) Nå må jeg vente en hel uke til.... Hadde håpet å få høre hjertelyden i dag (han sa han skulle forsøke hvertfall). Er det tidlig? Jeg er akkurat 13 fullgåtte uker idag. Hadde planlagt å fortelle mine foreldre og svigers idag etter kontrollen.. (fremdeles ingen som vet noe!!!). Nå vet jeg ikke om jeg skal utsette det en uke til... Hmmm....
frøy@ Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Huff, det var kjedelig!!Synd at du ikke bare kunne få komme til en annen lege på samme kontoret så du slapp å vente en hel uke! Hvis jeg var deg så ville jeg ha fortalt det til foreldre og svigers, så får du i alle fall gjort noe av det du hadde planlagt i dag.. :-) (Så kan de vente i spenning sammen med deg på at du skal får høre hjertelyden!)
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 takk for svar! Ble litt satt ut da de ringte siden jeg nettopp hadde våknet og trodde jeg hadde forsovet meg :-) Klarer vel å vente en uke til viss jeg bare smører meg med tålmodighet :-) Kanskje jeg får fortelle det idag da... hmm.. Gruer meg litt skjønner du. Det kommer til å bli et sjokk for dem, for de har virkelig ikke peiling.. Hehe...
frøy@ Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Spennende da, men de blir sikkert glade og hvis du gruer deg litt så kan det jo være godt å få det overstått!! :-) Lykke til! :-)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 13 uker er tidlig ja, men ikke dermed sagt at det er umulig:) Du får se frem til neste time du har fått da:) det er jo ikke livsviktig å gå til lege for kontroll på flekken mener jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå