Gå til innhold

syk lege...

bjørnen*i*det*blå*huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÆSJ!! Jeg skulle til min andre kontroll i dag.. Så ringer de jammen meg fra legekontoret og sier at legen er blitt syk!!! Går det an liksom...!!??!? :-)

Nå må jeg vente en hel uke til.... Hadde håpet å få høre hjertelyden i dag (han sa han skulle forsøke hvertfall). Er det tidlig? Jeg er akkurat 13 fullgåtte uker idag.

Hadde planlagt å fortelle mine foreldre og svigers idag etter kontrollen.. (fremdeles ingen som vet noe!!!). Nå vet jeg ikke om jeg skal utsette det en uke til... Hmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var kjedelig!!Synd at du ikke bare kunne få komme til en annen lege på samme kontoret så du slapp å vente en hel uke!

Hvis jeg var deg så ville jeg ha fortalt det til foreldre og svigers, så får du i alle fall gjort noe av det du hadde planlagt i dag.. :-)

(Så kan de vente i spenning sammen med deg på at du skal får høre hjertelyden!)

Skrevet

takk for svar! Ble litt satt ut da de ringte siden jeg nettopp hadde våknet og trodde jeg hadde forsovet meg :-) Klarer vel å vente en uke til viss jeg bare smører meg med tålmodighet :-)

Kanskje jeg får fortelle det idag da... hmm.. Gruer meg litt skjønner du. Det kommer til å bli et sjokk for dem, for de har virkelig ikke peiling.. Hehe...

Skrevet

Spennende da, men de blir sikkert glade og hvis du gruer deg litt så kan det jo være godt å få det overstått!! :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

13 uker er tidlig ja, men ikke dermed sagt at det er umulig:)

Du får se frem til neste time du har fått da:) det er jo ikke livsviktig å gå til lege for kontroll på flekken mener jeg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...