Gå til innhold

På besøk fra småtroll 1-2, aktiviteter 23 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg sliter litt med å aktivisere jenta mi på 23 mnd. Har inntrykk av at hun kjeder seg litt hjemme. Så jeg er derfor interessert i å høre hvordan dere gjør det.

Hva leker dere/hvilke leker har dere?

Aktiviteter både innendørs og utendørs mottas med takk!

Må legge til at hun går i bhg, så det er ikke hele dagen, bortsett fra helgene, men hun er ofte tidlig oppe og ettermiddagene er jo også litt slitsomme. I tillegg er jeg 13 uker på vei med nr. 2, så overskuddet mitt er jo ikke det beste for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Gravid og har en gutt på 20mnd som ikke liker å leke alene. Han går i barnehagen, men det er som du sier ikke hele dagene og helgene blir ofte lange. Vi prøver å gå mye ut, men årstiden kan være ganske brutal. Noen ganger leker vi på lekeplassen, går i butikker, mater ender, er i svømmehallen, besøker venner/familie.

I vår by har vi også Lekeland - en stor innendørs lekepark som gutten min elsker. Ellers blir det til at lillemann tusler rundt i leiligheten og hjelper meg med husvask og lage mat. Vi tegner og maler. Leser litt bøker. Han er i en periode hvor han er veldig lei av lekene sine. Han liker vel best å se litt film, musikkvideoer og høre på barnesanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...