Gå til innhold

KIMBY vil du bare ta en snartitt her????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja ikke sant....

er vel bare å ta det med ro å ikke stresse for mye med det tror nå jeg da...

han kommer jo når han er klar, sier dem som har greie på det hehe...

har masse nedpress men ingen rier gitt, har vært litt i farta i dag så får håpe det kan ha gjordt noe i løpet av kvelden/natten men det gjenstår å se gitt:-)

ÅÅ-du er så uuutrolig heldig som venter liten snart-er ikke spåjente-ville bare ønske deg masse lykke til med fødsel å alt som kommer etter det :o) har nesten vært et must de siste dagene å se om du fortsatt kom inn å skrev innlegg-hihi.. :) klem fra baby-lystn :)

Annonse

Jeg skal forresten til jordmor i morra igjen, er det lurt å la ho strippe meg igjen eller har det kanskje ikkeno for seg nå heller??

hehe begynner å bli litt smålei nå se, virker ut som jeg har en skikkelig luring i magen.. men dem sier jo gjerne at nr 3 kan være det da:-(

Da har jeg vært hos jordmor og fikk time på sykehuset neste onsdag pga forskjellige terminer men håper jo han har kommet innen den tid gitt....

ellers er alt klart for fødsel men vil han komme da nei og nei hehe

hehe du sier noe der...

har blitt strippet i dag igjen og venter på dem berømte veene, eneste jeg merker som vanlig er skikkelig nedpress og endel murring i ryggen....

så må nok være tålmodig som vanlig jeg:o)

ser du forresten noen forandring???

Annonse

hehe han kommer vel når han har lyst da uff og uff...

blir jo litt utålmodig sånn uansett gitt... men men får da ta det med ett smil om ikke annet...

skal nok engang til akupunktør i morra så får se om det skjer noe da, eller så gir jeg opp gitt.....

du får ha en fin fin kveld videre og jeg takker for god støtte og hjelp:o)

Du er enestående KIMBY..

Stor Klem fra meg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...