Gå til innhold

KIMBY vil du bare ta en snartitt her????

Anbefalte innlegg

jeg har ordinærultralyd termin 6 des og 3 d termin 23 nov, noen som kan se når det evt skjer noe??

slimproppen gikk forresten på fredag og jeg er undersøkt av jordmor og hadde 2-3 cm åpning og hatt modningsakupunktur på onsdag....

blir jo utålmodig av dette hehe.. Har masse nedtrykk og kynnere jeg våkner av om natten....

tusen takk:-)

jeg er forresten født 141173

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7153313-kimby-vil-du-bare-ta-en-snartitt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk KIMBY, har stor tillitt til deg for du har spådd meg riktig bestandig fra jeg ble gravid.....

Du spådde jeg var gravid, riktig kjønn osv...

Håper mange leser dette for jeg anbefaler deg på det sterkeste:-)

Annonse

hadde jeg vært litt sprekere i bekkenet så skulle jeg jaggu ha gått en lang tur og i tillegg er det skikkelig møkkavær her så frister ikke ut akkurat å gå ut....

men takk for tipset og at du tok deg tid til meg..

ha ei fortsatt god helg:-)

Annonse

så snill du er:-)

merker jeg er litt stresset pga det skjønner du....

sitter her med en knall hard mage og da kjenner jeg angsten kommer sakte med sikkert hehe....

er nok bare kynnere enda for har jo født 2 fra før så bør vel huske veene når dem kommer for fullt selvom det er 7 og 10 år siden sist....

men gleder meg jo også masse til han kommer da, skal bli godt å bli ferdig ihvertfall....

hm nå ser det jammen ut som veene kommer for fullt her jenter så nå er han nok på vei virker det ut som...

tusen takk for at dere tok dere tid til meg og må jo si jeg har virkelig tillit til dere.....

:o)

spennende å se nå da...

har skikkelig nedtrykk og endel kynnere nå men ingen rier som jeg merker tror jeg da.....

skal ihvertfall bli godt å få han ut, håper for guds skyld jeg slipper å gå til langt uti desember ihvertfall....

merker jeg begynner å bli veldig sliten av lite søvn og uro...

gleder meg masse til å få det overstått men må jo ærlig inrømme jeg gruer meg for fødselen men men går jo bra det også hehe..

du er go du KIMBY som orker å ta deg tid til meg..

tusen takk nok engang:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...