Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 datteren min er begynt med å bli litt skeptisk når farmor og farfar kommer på besøk...og tantene og onklene på den siden..hun ser ikke de så ofte, så det er nok grunnen. når mormor kommer på besøk smiler hun med engang hun ser henne..samme med tante..litt skeptisktil bestefar av og til....
celi** Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 datteren min har også vært sånn..begynte veldig tidlig, husker ikke eksakt mnd/uke. men det var tidlig, og det var mange som bemerket at de syns det var rart siden hun var så liten. hun hyl skrek hos farmor og farfar..og tante og onkel..enda de så vi ganske ofte. hun har vært veldig skeptisk :-) nå har hun blitt 7 mnd, og er mye bedre...fortsatt litt skeptisk, men ikke på langt nær som hun var.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 datteren min er 6.5 mnd.....er vel bare en fase de må igjennom HI
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Min er 3 mnd og veldig skeptisk, trenger lang tid til å studere de ukjente ansiktene
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Olivia har begynt nå og det er særlig "mannfolk" hun er mest redd for:) Kommer også litt an på humøret og når på dagen:) hun er 4,5mnd:) Men er jo som regel bare faser det da...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2006 #6 Skrevet 20. november 2006 Var litt redd morfar da hun var 6 mnd. Går bra nå, etterat de har passet henne og sånn...
mai mammaen til to Skrevet 20. november 2006 #7 Skrevet 20. november 2006 datteren min er litt skeptisk av og til...men det er helst når hun er trøtt/akkurat våknet.... hun ser mormoren sin ofte hun og..og når hun ser henne så smiler hun.. men hun er en veldig sosial liten dame..som er vant med at det er mye folk rundt henne... hun elsker å være med i besøk osv.. har vært å besøkt barnehagen jeg jobber i noen ganger...og da er hun helt i hundre...kjempe masse å se på...og MASSE oppmerksomhet til henne... hun er 6 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå