Gå til innhold

Syk, hjemme og dårlig samv.het..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Blitt forkjøla, så da er det bare å holde seg hjemme..men skulle så gjerne ha vært på utplassering i dag (er student) Masse spennende som skulle skje i dag, så det er kjipt å gå glipp av det. Er jo bare meg selv det går utover da egentlig, men jeg synes alltid det er så kjedelig å måtte ringe å si at man ikke kommer..

Men skal vel ikke klage, er jo frisk til vanlig i sv.skapet, så er jo heldig sånn sett..får vel bare ta det med ro i dag, har jo en liten en inni magen å ta hensyn til.. :-)

Flere som er hjemme og er syke i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er syk i dag, var på fredag også. Har blitt veldig forkjøla, tett nese og halsbetennelse. Har vært sykemeldt i 1 mnd før dette pga kvalme, og når den først ga seg så kom dette....!! Hvor er rettferdigheten?

Vi får prøve å komme til hektene igjen snart! God bedring!

Skrevet

Huff, ja da skal ikke jeg klage..bare vært forkjøla siden i går..

Må innrømme at jeg vil heller være forkjøla enn kvalm, synes det høres brutalt ut å slite med kvalme så lenge, er jo så utrolig ubehagelig å være kvalm..

God bedring til deg også!! :-)

Har du kommet langt i sv.skapet da? (for å snakke om noe hyggeligere..) :-)

Skrevet

Jeg har nylig kommet inn her på 2. trimester, er 12+5. Vært kvalm fra uke 6, men det ser heldigvis ut til å ha gitt seg nå og det føles godt! Har bare en haug å ta igjen på jobb, derfor var det litt irriterende å bli syk i tillegg. Men det går jo over.

Enn du da?

Skrevet

Velkommen inn hit da, du får trøste deg med at den fæle kvalme-perioden nok er over nå som du har kommet inn i 2.tri! :-)

Synd å bli forkjøla med det samme da, men man får jo ikke gjort noe med det..er bare å ta det med ro og ta vare på seg selv, så går det over etter hvert!Men skjønner at det er litt pes i fh til jobb, slitsomt når man får mye å ta igjen, men du skal se at det ordner seg. Nå må du først og fremst bli frisk, så kommer kreftene tilbake og du får tatt igjen det tapte på jobb! :-)

Er 24+6 i dag jeg, tiden har jammen gått fort, synes at jeg akkurat kom inn hit på 2.tri.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...