Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Har barna deres noen faste oppgaver i hjemmet enda? I tilfelle hva? Hvor gamle er de?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 hei:O) har ei datter på 4 år, og ho har ingen bestemte faste oppgaver. det eneste er at ho må være med og rydde rommet sitt når det trengs. og ellers rydde lekene sine alene eller i fellesskapl
Joikaboll@ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Vil vel ikke akkurat kalle det faste oppgaver, men han rydder glass og tallerken inn i oppvaskmaskina etter seg når han har spist. Han rydder også rommet sitt. Når han kler av seg for kvelden legger han klærne sine i skittentøyskurven. Han blei 3 år i går.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Ingen faster oppgaver ,men ho hjelper med alt og synes det er kjempe gøy Ho spør selv mamma hva kan jeg rydde/vaske nå uten at jeg spør ho elsker og tørkestøv og vaske gulv blir mye gris men det er helt ok. Å ho legger tøy i vaskemarskinen og setter en på. Ho er 4 år og 1 mnd. Men spør jeg ho om å rydde rommet er det nei og nei men som regel hjelper jeg henne siden hun hjelper meg.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Stedatteren min på snart 4 år legger klærne sine i skittentøykurven, setter inn stolen når hun er ferdig med å spise, rydder lekene før hun legger seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå