Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Jobber i barnehage og der er antennene skikkelig ute når det gjelder graviditet... De har prøvd å lure noe ut av meg allerede, men tror og håper jeg har klart å snike meg unna de største mistankene enda.. På onsdag skal jeg på min første legetime og trenger sårt et "vanntett" alibi. Vil ikke si at jeg skal til legen, for da bare forsterker jeg ryktene. Hva kan jeg si at jeg skal??? HJELP!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 hva med å si at du rett og slett skal til tannlegen? ingen forbinder en sånn tur med graviditet
Anonym bruker Skrevet 20. november 2006 #4 Skrevet 20. november 2006 Var til tannlegen rett etter sommeren... Samtidig som en av de som jobber her... Men kan gjerne si at jeg har veldig vondt i en tann??
Gjest Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Hva med kiropraktor? Si du har en låsning i ryggen, så får du i tillegg en god unnskyldning til å slippe de aller tyngste løftene og sette deg ned litt ekstra når du trenger det (akutte smerter i ryggen ;-)).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå