*Vetlis* Skrevet 20. november 2006 #1 Skrevet 20. november 2006 Hei Snuppis! Hvordan går det? Har du overlevd helgeturen din? Eller har du fått overdose på kaker og annet kliss? Håper uansett du har hatt en knall fin helg! Det har jeg hatt.... Etter en skikkelig deppe uke, fikk jeg pratet ut med T og vi har det bedre enn på lenge! Å jeg skal kanskje til USA igjen på ny året! Å det er jo nesten som å komme til himmelen hehe! Men må dra aleine da, det er jo litt skummelt! Ellers har vi ikke gjort stort i helgen... Vært på litt baby besøk bare. Venninna mi skal forresten føde i dag!!! Det blir spennenede ) Er du fortsatt like kvalm eller? Får jammen håpe det gir seg snart! Er så ekkelt å gå rundt å være kvalm ( Kjempe klemmer fra
Serial mom Skrevet 20. november 2006 #2 Skrevet 20. november 2006 Tjena tjejen! .-) Nå er jeg tilbake fra familie-helvette,og formen er helt ok! Må nok bare ha vært forbigående den derre voldsomme kvalmen,for nå er jeg bare helt vanlig uvel,og det hjelper å spise litt,så nå kan jeg t.o.m gå utfor døra her,he-he! Helga var vel som forventa. Fikk en bra påminnelse om hvorfor vi IKKE valgte å ha storbryllup med slakt og det som værre er! Djizes,altså! Var en 8-timers orgie i taler,sanger("nå tar vi den rosa sangen dere,den ROSA sangen" *grøss*),visning av feriebilder osv osv.... Og,hold deg fast nå: Kjell-Elvis kom å holdt et,noe som føltes som en evighet,langt show! Æsj,ekle fyren,gikk rundt og sang,vrikka litt på hoftene og tørka svetten med skjerfene til "heldige" gjester,kyssa på de osv osv. Selvsagt måtte han komme å sikla på meg også,usch! Det svir fortsatt i øya etter den oppvisninga!(han er jo flink da,men fyren er jo bare ekkel!) Så godt å høre at ting på hjemmefronten er bra nå,godt å få ut alt en går rundt å bærer på! Skal se at den jordmora kan gjøre underverker!:-) Også USA da! Heldiggris! Hvor? Hva skal du? Å,jeg er dritmisunnelig! Det er jo himmelen!:-) *gliiiz* Litt skummelt alene da,enig med du! Men du er en tøffing,så det går så fint så! sitter å ser på tvn nå,på extreme make-over,og de skal gjøre om ei rockedame med masse tattiser,piercinger og dreads! Babybesøk er vel stas,men kanskje litt sårt også? Men man gleder seg jo for venner uansett da,det er jo kjempekos! glad ikke jeg skal føde idag,det hadde jeg ikke turt! Gruer meg som fy,lurer på om jeg bare skal la det være,den kan bare bo der inne for alltid,he-he! Det regner ute idag:-(,så ser ikke ut for at jeg gidder ta turen utenfor,blir vel sittende pal her inne foran pc og tv,kanskje starte på hovedoppgaven?! Og så trengs det og ryddes og vaskes litt her,har jo ikke fått gjort noe på over en uke pga formen,så nå må jeg vel til pers! du da,hva har du på dagsordenen? KJEMPEKLEM :-)
*Vetlis* Skrevet 20. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2006 Å stakkars deg! Føler med deg! Å slektninger kan være skikkelig slitsomme hehe! Men så godt at du føler deg litt bedre da! Eh.... Kjell Elvis faktisk!!!! tror jeg hadde hengt meg :oD HAn er lite ekkel da! Minner meg om Vegas forresten, jeg gikk forbi en Elvis kis på gata... Så sier jeg: Hei! Har ikke jg sett deg før??? Ahn kikket bare usikkert på meg dumme dusten hehe! Var nok ikke jordmor sin fortjeneste at det ble så bra, heller den søte mannen min! Jepp, USA!!!! Fikk feriepenger av min snille tante å konto i dag! 8000kr, hu sa jeg kunne bruke de på tur til henne eller en syden tur med V! Å da reiser jeg til Los Angles i februar/mars! JUHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ser det samme programmet, hu ble søt da ) JA det er kos på babybesøk, elsker å sitte med de på fanget og snuse hihi! De lukter så godt!! De har hatt det tøffere enn meg, så blir ikke misunnelig nei.... De fikk en liten gutt i juni/juli i fjor, så ble hu gravid igjen rett etter, å fødte 14 mars 06!!!!!!!!!!!! Alt for tidlig ( Er så vidt han har overlevd stakkars liten, hanm må fortsatt ha oksygen og fikk ikke komme hjem før i slutten av oktober! Han veide rundt 5-6oogr ( Uff, jeg har nok å gjøre hjemme jeg også! Depp!!! Men får vel hive mg rundt med kosten snart hehe! Tenker mer og mer på en liten hund jeg!! Har skikkelig lyst på en kanindachs! Kjempe klem
*Vetlis* Skrevet 20. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2006 Fy f.....!!!!!!! så flaks jeg hadde nå! Skulle lagre innlegget over vettu! Så så jeg at maskinen skulle til å konke ut! Fikk tatt en kopi og lagret under favoritter med en gang!!!! Puh!!!
Serial mom Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Lite flax da! *smarte damen* Dissa jævla dumme selvtenkende pc'ene som bare konker ut og bytter side som det passer dem! Bruker alltid og havne inn på den dumme bokklubben eller en annen reklameside i slutten av et laaaangt innlegg,ARRRRGH! Også LA da,heldiggris!:-) Du fortjener den ferien kjempemasse! Du må love å skrive reisebrev og legge ved bilder til oss andre som strever her hjemme i gamlelandet,hi-hi! Må si jeg savner varmen fra Karibien og badinga og alt! *sukk* Babyer lukter jo så godt! Skjønner godt at du snøsa skikkelig inn,hi-hi! Godt at lilletassen har det bra nå da,er så skummelt med sånne fortidligfødsler!:-( Får håpe at alt går bra med han! Har også lyst på barn som er kjempetett i alder,men skal vel godt gjøres å få det til så kjapt som hun venninna di! Man blir utrolig gira på ting når man begynner å tenke mye på det! Hund var alt jeg tenkte på i lange tider før jeg fikk det,og selv etterpå bruker jeg vel likemye tid på å tenke på det! Er skikkelig forelska i min vovve,gleder meg masse til å se han igjen nå! du får begynne å sjekke kennel og sånn nå,og lese masse om rasen,så er du forberedt når dere endelig har bestemt dere!(regner med at mannen skal si sitt også...) De var skikkelig søte de du la ut linken til,kjempesnusk var de! huff,tilbake til husarbeidet....... blæ! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå