Gå til innhold

Lure - RIER !!

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Lurerier skal hvertfall jeg skrive under på at jeg VET hva er...

I hele forbanna gårkveld sitter vi å tar tiden på disse "riene" som kommer konstant sammen med mensvondt og tak i ryggen. De kommer med 5-8 minutters mellomrom og varer mellom 30-45 sekunder.

Litt for korte og litt for lenge mellom..

Men vi tror jo alikevell noe er pågang!!! Men hva skjer når jeg legger meg??

JODA - de dabber av.. blir svakere og kommer sjeldnere..

TENK Å BLI LURT SÅNN??? Jeg er så skuffa :(

har 5 dager til termin og begynner å bli rimelig lei.. og når i tillegg kroppen tuller sånn med meg - da er det ikke no gøy lengere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner skuffelsen din. Det er vel en dårlig trøst at du sikkert ikke er alene om å oppleve slike "lurerier". Trøsten får vel heller være at nå kan det ikke være lenge til du får de skikkelige riene. I løpet av forholdsvis få dager, ligger du der i sengen med en nyyyydelig baby i armene dine.

Lykke til!

Skrevet

Jotakk - jeg har hatt sånne lurerier i tre uker nå! Sånn ca annenhver kveld står det på. Slutter iallefall å bli lurt til slutt da, skjønner at det bare er tull :-(

Utrolig plagsomt! Føler med deg.

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Nå ble jeg veldig gla jenter.. Godt å høre at dette ikke var noe jeg innbilte meg!! Jeg er jo førstegangs og har aldri vært borti dette før..

Har du hatt dette i TRE uker?? Uff- ja da skal IKKE jeg klage hvertfall..

Føler meg mest av alt bare teit- siden jeg trodde dette var ekte saker igår..

Skrevet

Hei Leelu! Jeg har også disse irriterende lure-riene. Første gangen de kom, var jeg sikker på at fødselen var i gang, men den gang ei! Nå har jeg hatt sånne rier, helst om natten, i et par uker. De begynner ofte sånn i 2-tiden og varer regelmessig fram til 6-7-tiden. Det er bare så irriterende for det gjør jo vondt også! Nå har jeg begynt å bare prøve å "overse" dem når de kommer. Jeg gjør mitt beste for bare å sove og tenker at det er bare tull! Men det er jo selvfølgelig ikke så enkelt da:-) Men det nærmer seg for oss begge nå! Håper bare vi slipper å vente så mye lengre! 4 dager idag for meg

Skrevet

Tror jeg har blitt lurt i dag jeg også. Bråvåknet klokken 07.00 av skikkelig tak i mage og rygg... tenkte jeg kunne ta tiden... mellom 07.00 og 10.13 hadde jeg 18 stk. De kommer ikke regelmessig, og med alt fra 7-16 min mellomrom.. varer i 30sek-1 min..

Stod opp og tok en dusj, og da virket det som om det gav seg litt... ikke noen tak, men konstant mensenmurring i mage og rygg med stråling ned i beina. Hadde så en her som jeg ikke fikk sett tiden på, men nå hadde jeg den siste kl. 11.10. Så får vi se om det kommer noen fler.

Tenk å bli så lurt da!!! Er forresten 5 dager på overtid i dag..

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Ja Kab¤

Dette var årets aprilspøk i november spør du meg! Jeg var jo så sikker på at dette MÅTTE være noe. Ringte til og med å snakket med føden.. og jeg føler jeg ikke er den som ringer dit for en slikk og ingenting!

Etter å ha ligget litt i sengen idag syns jeg det har tatt seg opp igjen- men nå minner de mer om sterke kynnere.. Igår var det jo regelrett vondt!

Hvorfor skal kroppen tulle sånn med oss når vi er lei fra før??

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

mom-to-be *fødeklar*

Så svaret ditt først nå..

Ja tenk så dårlig gjort av kroppene våre!! I tillegg har jeg hatt ett Hel**** på slutten og ble utrolig lettet og glad igår når jeg begynte å tro at dette var ekte og kunne se enden på dette svangerskapet.

Håper virkelig det ikke er lenge igjen for noen av oss jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...